Björn_UBBT
Hero
*Morrar* Tyst med dig
Jo, det listade dom ut och nej, george var inte omvänd.Lyckades de som inte var omvända lista ut vad som det bästa vapnet emot de omvända är och var George, som var den enda övelevande en utav de omvända?
Äh, var mer än lite roligt...Är glad att du tyckte att det var lite roligt i alla fall...
Fan alltså! Du vann över mig i lång tid med nästan tio timmar! Och jag tykte det var jobbigt...For the record bör nämnas att Dnalor tillbringade totalt 38 timmar på att ta sig från och till GothCon.
Alltså de scenarion jag spelade (Stressfaktor, Den sista posten, De utan hjärtan, Do androids dream..., antartica) slutade alla innan de fem timmarna var slut, och det tycker inte jag alls är något dåligt. Antartica tog väl 3,5h för oss och det var nog det som tog längst, kanske slaget av Do androids dream... som jag förövrigt tykte var roligast... Varför behöver det vara långt för?Ja fast det gör lixom inte att det känns mer okej.
Fast det där var väl i en omgång du spelledde och inte inskrivet i äventyret? Då spelar det ingen roll här... Hur som helst, jag har faktiskt en poäng jag tänker komma till. HAde du bestämt vilka som skulle bli övertagna? Enligt vår SL så hängde mycket på att Johnny inte skulle bli övertagen eller dödad, något man inte borde räkna med. Han var den första jag tog över nämligen...Jo, fast det gjorde jag också... Fast jag gjorde misstaget att låta Dwayne bli övertagen (fast det var bara för att hans spelare var så himla oförsiktigt...)
Fast det där var väl i en omgång du spelledde och inte inskrivet i äventyret? Då spelar det ingen roll här... Hur som helst, jag har faktiskt en poäng jag tänker komma till. HAde du bestämt vilka som skulle bli övertagna? Enligt vår SL så hängde mycket på att Johnny inte skulle bli övertagen eller dödad, något man inte borde räkna med. Han var den första jag tog över nämligen... Och då var det tydligen vissa saker som inte skulle kunna hända... Vilket var lite synd.Jo, fast det gjorde jag också... Fast jag gjorde misstaget att låta Dwayne bli övertagen (fast det var bara för att hans spelare var så himla oförsiktigt...)