solvebring
Superhero
Om man kollar i de specifika rollspelsforumen och använder Chrome, i alla fall är det så för mig, så ser länkarna - de högst upp om man går in i t.ex. Neotech-, Eon-, eller Westernforumet - ut som tasiga bildlänkar. I Firefox har jag finfina länkar, där syns inga spår av de här bilderna. Men så markerade jag bilderna och kollade källkoden (Chrome: Högerklicka, välja Granska komponent) så är det ju för fan bilder som ligger där?!
Nå, hur som haver. Eftersom bilderna ändå är inaktiverade eller trasiga, eller hur det nu är eftersom de inte funkar i något forum, så kanske man kunde ta och rensa upp det där och se till att allt är vanliga textlänkar? Det är inte så snyggt med trasiga komponenter, det ser ju så jävla trist och slarvigt ut.
... Ja, förutsatt att andra har samma problem. Det kanske bara är jag?
Nå, hur som haver. Eftersom bilderna ändå är inaktiverade eller trasiga, eller hur det nu är eftersom de inte funkar i något forum, så kanske man kunde ta och rensa upp det där och se till att allt är vanliga textlänkar? Det är inte så snyggt med trasiga komponenter, det ser ju så jävla trist och slarvigt ut.
... Ja, förutsatt att andra har samma problem. Det kanske bara är jag?