Enligt min erfarenhet ( 26 år gammal ) så finns det inte några "NORMALA" människor allt som existerar är onormala och unika människor.
Däremot folk som aktivt förväntar sig normalitet hos folks uppträdande och utseende är ofta de som är mest fyllda av fördommar eller dumhet. Det är ofta de som dömer en person bara med utgång av han/hennes klädsel och DET är dumt...
MEN OMVÄNT gäller även *ler* finns folk som förväntar sig normalitet hos folk utan att ha fördommar. ( fast sådana personer brukar å andra sidan anse att allt från Kostym till nudist är normalt och därför så har de inte fördomar.. *ler* )
Indivudualitet är något som verkar aktivt bekämpas och DET är i mina ögon höjden av idioti orsaken är...
Genier är sällan normala de är Onormala extremt onormala..
Albert E.. Hade flera uppsättningar av Identiska kläder ( jackor, byxor, skor, underkläder, ) som han bar så han var kläd EXAKT på samma sätt varje dag..
Hawking eller vad det nu är han heter.. Grovt CP skadad sitter i rullstol gift med en otroligt snygg tjej ohc han är en av de smartaste personerna i värden och han beräkningar av tid och rum är otroliga.. MEN normal *hmm* Extremt onormal skulle jag villa säga..
Tolkien.. Lustig snubbe tyckte finska var det vackraste språket i värden,, Gillade att hitta på egna språk bara för skoj skull var profesor i språk.. ( inte vidare normal eller hur *ler* )
*hmM* EN fråga VARFÖR skulle någon villja vara normal ? normala personer har aldrig någon framgång möjligen fast jobb och 2,5 ungar.
Normala personer finns inte annat än i statistik så varför varför försöka vara någon man inte kan vara och varför kritisera folk som vågar vara sig själva vågar klä sig i det DOM gillar varför kritisera dom ?