Jag har haft så här många spelare tidigare och det har fungerat så jag släpper in dig också, men du är den sistaMad;n1951 said:Jag är intresserad om det skulle bli ett eventuellt avhopp eller ifall du släpper in mer platser.
Nice och jag har bara kort fått se någon spela ett Oracle så det ska bli coolt.Luna Lovegood;n1988 said:Söndag 18:00 funkar för mig, jag kör gärna Oracle.
Ah, så ett attack of opportunity monster, trevligt Har du kollat på motorsågs tillägget till Glaiven? http://www.d20pfsrd.com/equipment---final/weapons/weapon-descriptions/glaive-ripsawkaabii;n2106 said:jag har som sagt ett halvfärdigt blad, en fighter med en Glaive (2h polearm). vet inte riktigt vad jag ska göra till backstory dock...
Det här fungerar bra och det kopplar dig direkt till Asmodeus eftersom du är en av hans Inquisitors. Enda grejen är att dyrkan av Asmodeus varit förbjudet ett bra tag vilket gör att du måste ha gömt din religion. Jag hade kört på mord om jag var du men mordförsök funkar också.Lukas;n2533 said:Jag är för tillfället inne på att spela en Inquisitor, med fire Domain. Mitt karaktärs koncept är typ att jag har varit en bounty hunter och jagat efter laglösa för att sedan tortera dem, och bränna dem till döds. Men att mitt senaste jobb gick snett och jag misstog en adelsman för en laglös, Så jag sitter inne för mord eller mordförsök (beroende på vad som fungerar bäst).
Helt perfekt och jag älskar att du tog brottet med det värsta straffet!Luna Lovegood;n2572 said:Jag sitter inne för föräderi. Jag var hovsorakel åt någon guvernör/borgmästare/greve som var lite naiv, men han hade ju rätt ett orakel hör ju röster av flera gudar även om de kanske bara följer en, I vilket fall med med att ha lätt manipulerat folk "under" mig så var det ju bara att sänka kungen så kunde jag nog få en bättre maktposition i det politiska spelet som följde, men jag sitter i fängelset nu och inväntar hängning, dragning och fyrdelning. /Luna Lovegood
Bra fråga! Jag har skrivit om den här kampanjen en hel del och ändrat saker så att leveln ni kommer sluta på kommer vara mellan 8 och 11. Och ni börjar på level 1.Lukas;n2623 said:Har vi någon koll på ett ungefär vilken level vi kommer att sluta på?
Låter mycket bra Kommer du ifrån Talingard eller är du från fastlandet någonstans och har kommit till Talingard?Mad;n2742 said:Ni talar med Olayioni, den mänskliga kampsportssamlaren (Master of Many Styles Monk) som blivit fasttagen för att ha konspirerat att döda en adelsman. Uppdraget misslyckades när statsvakter hittade dokument med planer över dådet. Uppdraget att utföra mordet fick jag av en person som senare satte dit mig för det.
Då jag endast talar Common så är det nog mest lämpligt att jag kommer ifrån TalingradGod45;n2748 said:Låter mycket bra Kommer du ifrån Talingard eller är du från fastlandet någonstans och har kommit till Talingard?