Hej, jag har dragit på mig en förkylning och har helt tappat rösten. Jag trodde den skulle ha kommit tillbaks till i dag men det har den inte gjort. Så jag kan tyvärr inte vara med i dag heller. Vilket är uselt av mig och jag ber om ursäkt men jag kan fysiskt inte prata. Ledsen
Skyper släpper inte in mig. Programet bara vägrar starta. Jag startade om datorn men det verkar inte hjälpa. Jag ska försöka fixa det men vet ärligt talat itne vad felet är...
Det har varit mitt internet som har stängt av mig. De går upp och ner dagarna i ända och sedan 5 så har det varit av. Jag ber tusen gånger om ursäkt att jag inte har hittat något sätt att kontakta er! Sorry sorry sorry!
Jag måste tyvärr hoppa av den här kampanjen. Jag får inte tiden att gå ihop just nu och jag är inne i en ny omgång av följdsjukdomar efter följdsjukdomar som i bästa fall gör mig extremt trött. Jag ber om ursäkt för att jag inte planerade det här bättre tidigare.
Tack så mycket för de två sessioner jag var med och spelada, de var väldigt roliga Jag hoppas kunna spela någonting med er igen längre fram när jag mår bättre och mitt liv inte är lika kaotiskt.
För min del är det fullt upp just nu och jag tänker att detta är en god anledning att sätta det på paus tills min tid är åter. Mitt jobb håller på att dränka mig och min flytt har varit lite problematiskt än vad jag hoppades på. Jag återkommer för det kommer bli en fortsättning, hade extremt roligt de första omgångarna.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.