Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Någon annan som spelar det?
Hur levlar man i Skyrim?Vet inte än om jag gillar sättet att levla på.
Att det alltid ska vara Max von Sydows fel...µnvlll said:Har du träffat Esbern (Max von Sydow sägs det) än? Det är han som buggar.
Man ökar sina skills när man använder dem och efter ett visst antal sådana här skill increases så går man upp i level där man får öka ett attribut (magic, health, stamina) samt välja en perk (olika specialförmågor kopplade till spelets olika skills)lasergreger said:Hur levlar man i Skyrim?Vet inte än om jag gillar sättet att levla på.
Med tanke på att a) konsoller har samma prestanda som när Oblivion kom och b) Bethesda är halvtaskiga programmerare, hur trodde du att Skyrim skulle vara, tekniskt sett, massivt bättre?Poseur said:Grafiken och motorn är riktigt dålig för att vara 2011. Jag måste säga att jag trodde att de skapat ett nytt spel, inte Oblivion2.
Som i Oblivion alltså? Jahapp... Det var en av de stora sakerna jag hade hoppats på att de skulle gjort om. Inget Skyrim för lasergreger m.a.o :/ Jag får vänta till nästa Fallout.Stövelkatten said:Man ökar sina skills när man använder dem och efter ett visst antal sådana här skill increases så går man upp i level där man får öka ett attribut (magic, health, stamina) samt välja en perk (olika specialförmågor kopplade till spelets olika skills)
Har inte haft något av dina fel.Den Upplyste Despoten said:Jag kör på PS3 - perfekt att chilla i soffan och leva sig in i världen. Buggarna är inte plattformspecifika, om jag får gissa. Men flygande mammutar, NPCer som går genom väggar, svävande gräs och revor i terrängen här och var ger tyvärr illusionsbrott.
Vill bara försvara min åsikt i och med det att jag inte hade vidare aning om att de skulle släppas på konsol.Med tanke på att a) konsoller har samma prestanda som när Oblivion kom och b) Bethesda är halvtaskiga programmerare, hur trodde du att Skyrim skulle vara, tekniskt sett, massivt bättre?
Får man bonusar på olika attribut beroende på vilka skills man höjt (t ex kan man höja agility gånger en multiplier om man höjt en agilityskill fem gånger)? Är det inte så så är det inte som Oblivion.lasergreger said:Som i Oblivion alltså? Jahapp... Det var en av de stora sakerna jag hade hoppats på att de skulle gjort om. Inget Skyrim för lasergreger m.a.o :/ Jag får vänta till nästa Fallout.Stövelkatten said:Man ökar sina skills när man använder dem och efter ett visst antal sådana här skill increases så går man upp i level där man får öka ett attribut (magic, health, stamina) samt välja en perk (olika specialförmågor kopplade till spelets olika skills)
Spelet har ju faktiskt fått väldigt bra recensioner som pekat på att många av de värsta felen från Oblivion har åtgärdats (att allt levlar med en, ointressant värld, dålig känsla, dålig story).Übereil said:som för övrigt inte ens tycker Skyrim är värt att testa