Nekromanti SL- Karlskrona

Heskia

Veteran
Vi är två stycken som undrar om det finns någon SLP i Karlskrona som kan tänka sig att ta med två nya i gruppen??

///Heskia den Grymme :gremelak:

GlueBall_UBBT

Warrior
Re: SLP- Karlskrona

Nu ska jag göra dig besviken. Jag är inte en spelledare från karlskrona. Dock från Ronneby. Här finns det en förening med egen lokal som ägnar sig åt rollspel bland annat. Där är ni välkomna.

http://thegargoyles.sverok.net/

Sedan så heter det inte SLP. Det är en spelledarperson och en sådan existerar inte i verkligheten. Det är en skapelse av spelledaren som han sedan gestaltar, så det ni vill ha är en spelledare.

Sedan kommer antagligen någon att klaga på att du gjort två inlägg istället för en. Försök behandla båda frågorna i samma inlägg nästa gång. Det fungerar.

Dessutom vill jag hälsa dig och din vän välkomna till rollspel.nu.

Avslagen_Cola

Warrior

Sedan så heter det inte SLP. Det är en spelledarperson och en sådan existerar inte i verkligheten. Det är en skapelse av spelledaren som han sedan gestaltar, så det ni vill ha är en spelledare.
Ett misstag som även jag gjort! Har skrivit "Får endast läsas av SLP" på ett av mina block vilket gör det rätt svårt att veta vad som finns däri utan att bryta mot texten på framsidan :gremtongue:

Kanturi

Swordsman
Re: SLP- Karlskrona(ANT)(OT)

Har skrivit "Får endast läsas av SLP" på ett av mina block vilket gör det rätt svårt att veta vad som finns däri utan att bryta mot texten på framsidan
HAHA!!! :gremtongue:

//Emil "Kanturi" Nises, ännu ett onödigt inlägg :gremtongue:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.

SLP. Spelledarperson. det hör ju vem som hellst att det är en person som spelleder, fast mer politiskt korrekt. :)