Nekromanti Slutövning!

Foggmock

Myrmidon
Ni som under kommande vecka (fram till torsdag natt enligt uppgift) känner till vädret runt Hässleholm kan ju skänka mig en tanke, jag tror det kommer ösregna konstant i sju dygn.

När jag sitter i mitt gråa regnställ och spanar efter mesiga skånska hemvärnsmän kommer mina tankar vandra till en varm brasa med tillhörande filt, en kall öl(jag ska belöna mig själv med en när det är klart, och tyvärr kan jag inte få varmt te eftersom morsan hade sönder vattenkokaren) och en dator som är insurfad på www.rollspel.nu...

Sen är det en ledig helg och sen muckvecka då vi bland annat kommer få skjuta M16 och Kalashnikov. Och supa skallen i småbitar.

This is Foggmock, signing out. Vi hörs om en vecka.

EchonCique

Hero
Lycka till!

Du har mina förhoppningar om att du får ett perfekt väder, slipper allt slitgöra och får det så lugnt det möjligtvis kan bli. Plus att du får ett flak iskalla öl att svalka din strupe med varje kväll..

:tekopp:

Saxifrage

Hero
På axeln gevär, mot Polen framåt!

Ha en bra vecka i djungeln!

På min slutövning sparkade jag i frustrationen sönder en dassdörr på ett bonnregemente och blev utskälld av en major. Sen bad jag en kapten att fara åt helvete eftersom han inte respekterade Genevekonventionen. Jag lyckades också med att skaka ner en stabsnisse från taket på vår terrängbil, dit han klättrat upp för att få bättre mobiltäckning. Under slutvisitationen somnade jag i en stol när löjtisen skulle avsyna logementet. Jag lyckades inte anmäla luckan klar för visitation förrän han nästan var färdig.

Hur jag lyckades bli godkänd för krigsplacering och utlandstjänst är fortfarande en gåta...

Gastono

Hero
Re: På axeln gevär, mot Polen framåt!

På min slutövning sparkade jag i frustrationen sönder en dassdörr på ett bonnregemente och blev utskälld av en major. Sen bad jag en kapten att fara åt helvete eftersom han inte respekterade Genevekonventionen. Jag lyckades också med att skaka ner en stabsnisse från taket på vår terrängbil, dit han klättrat upp för att få bättre mobiltäckning. Under slutvisitationen somnade jag i en stol när löjtisen skulle avsyna logementet. Jag lyckades inte anmäla luckan klar för visitation förrän han nästan var färdig.

Hur jag lyckades bli godkänd för krigsplacering och utlandstjänst är fortfarande en gåta...
Sounds to me that you had a blast! :gremlaugh:

DODswe4

Hero
Stakars liten, en kram kanske hjälper? ilr nån som lagar vattenkokarn ^^

militärt verkar jobbigt

Johan K

Gammal & dryg
Glhfm8 !!!

Ha så kul Foggsmock & lycka till !!
Gör bara inget som inte jag skulle göra !! :gremtongue:

/ Johan K, som är förbannat glad över att ha avkalrat lumpen, men är förbaksat sugen på att panga lite !

Gastono

Hero
Re: Nej, jag hatade varje sekund

Låter inte så kul... :/

Well well, se det som så att du har det bakom dig i alla fall :gremlaugh: