Jag har helt klart märkt att jag får mycket beröm på det här forumet; jag vore blind annars.
Men jag är kanske den mest produktiva skribenten på hela forumet, och därtill den enda av Neogames mer aktiva frilansare som skriver på forumet särskilt frekvent överhuvudtaget, så kanske är det inte så konstigt att jag får mycket uppmärksamhet, jag vet inte.
Får jag för lite kritik? Ja, kanske. Jämfört med hur bra folk jag känner IRL är på att dissa mina texter, är det väldigt sällan någon på forumet gör detsamma, men så publicerar jag ju sällan mina mindre lyckade alster offentligt. Så jag vet inte. De få gånger jag har publicerat något undermåligt, har det snarast märkts på att det varit väldigt -tyst- om det än att jag fått direkt -kritik-; artikeln om Cozala i en Fenix för nåt år sedan är nog ett bra exempel; jag kan inte erinra mig att någon på forumet någonsin nämnt den med ett ord. Folk får gärna ta chansen att faktiskt dissa mig när jag skriver något dåligt, särskilt som de tillfällena är få och far between
Men får jag för lite mothugg? Absolut inte. Håller folk mig om ryggen omotiverat? Well, trådarna du tar upp (Momolan, Voodoo, Demografi) är alla exempel på -intellektuella- dispyter om irl-ämnen snarare än Mundana, och as such tycker jag bara det framstår som rimligt att många hållit med mig, eftersom jag är väl påläst och haft goda poänger. Men höll någon verkligen med mig i voodoo-tråden, för det har jag inget minne av? Mitt minne av den är snarare att
jag hade den klart avvikande åsikten.