Ymir
Liten kantbaron
Alltså, jag antar, kan jag betala 1400 spänn för ett enskilt band av 'The Cambridge History of China', finns det egentligen ingen gräns för vad jag är villig att punga ut...men skillnaden är förstås ganska stor. Jag är extremt intresserad av Cambridge History of China, mer intresserad än jag varit av någon rollspelsprodukt sedan...öh, Encyclopedia Vampirica, och det var bara för att det var WoD-metaplot-parafernalia i bulk. Det är också den enda rollspelsmodul jag någonsin betalat mer än 350 spänn eller så för. (Över 600 kostade den faktiskt, ett ganska stort hopp från ~350 med andra ord...)
Men, uj...sedan är jag både snål och insnöad...i nuläget skulle det krävas att jag var väldigt intresserad av en rollspelsprodukt för att betala ens det.
Så, få mig väldigt intresserad, eller håll priset nere rejält. Förvisso köper jag knappt rollspel alls längre; så andra konsumenter är nog, lyckligtvis, betydligt mer lättflirtade.
- Ymir, vill mest ha Conan, men det är både D20 och skitdyrt
Men, uj...sedan är jag både snål och insnöad...i nuläget skulle det krävas att jag var väldigt intresserad av en rollspelsprodukt för att betala ens det.
Så, få mig väldigt intresserad, eller håll priset nere rejält. Förvisso köper jag knappt rollspel alls längre; så andra konsumenter är nog, lyckligtvis, betydligt mer lättflirtade.
- Ymir, vill mest ha Conan, men det är både D20 och skitdyrt