Nekromanti Smågodis! Bild från Vildhjarta

Bergting

Warrior
Hallå i stugorna!

Jag har lagt upp en av bilderna från Vildhjarta. Kanske inte den bästa, men en av mina favoriter är det i alla fall.

Ni vet var den finns, och vet ni inte det så kommer länken här:

<A HREF="http://www.bergting.com/drakar" target="_new">http://www.bergting.com/drakar</A> /Peter

Bergting

Warrior
Jo, se... för att tillfredsställa så många som möjligt finns det en d20 variant också. Eftersom det är ett öppet system så tycker jag det är helt okej. För mig är världen och karaktärerna det viktigaste. Om Trudvang kan spridas även till de som normalt inte spelar DoD så tycker jag det vore kul. Tack för kommentaren om bilderna =).

Peter

Foggmock

Myrmidon
hur kan det komma sig att just dina bilder blir mer trudvang och äkta Bauer stil än dina medarbetare? no offense, men de andra bli antingen tomtar(norman) eller för mycket seritidning(darnell).. fast de kanske ska hålla sig till det de är bra på.. skulle vilja se bergting måla bacon o ägg.. =) men det är inget fel på bilderna, bara att om man granskar närmre är Bergting bättre..
kan knappt bärga mig att beskriva den där blotresen för mina skräckslagna spelarkamrater...(sl:s skadeglädje är den enda sanna glädjen...)

ps Ogren:s svärd påminde min flickvän om en penis.. bad toughts...
Happy Hunting!

Jag vet att jag har rätt!

Foggmock

Myrmidon
hur kan det komma sig att just dina bilder blir mer trudvang och äkta Bauer stil än dina medarbetare? no offense, men de andra bli antingen tomtar(norman) eller för mycket seritidning(darnell).. fast de kanske ska hålla sig till det de är bra på.. skulle vilja se bergting måla bacon o ägg.. =) men det är inget fel på bilderna, bara att om man granskar närmre är Bergting bättre..[snack]
kan knappt bärga mig att beskriva den där blotresen för mina skräckslagna spelarkamrater...(sl:s skadeglädje är den enda sanna glädjen...)

ps Ogren:s svärd påminde min flickvän om en penis/images/icons/blush.gif.. bad toughts.../images/icons/wink.gif
Happy Hunting! /images/icons/laugh.gif

ps2... behöver ni en SLP, dvs en warrior till ankan han ernest eller vad han hette målade? jag skulle mer än gärna bli publicerad på webben.. har redan lite blueprints i skallen....
och sorry 'bout dubbelposten.... browserstrul... å sebn vill inte rollspel.nu ta bort den... så ni får lida!

Jag vet att jag har rätt!

Bergting

Warrior
Jo, de andra killarnas bilder är inte till Drakar och Demoner per se. De är mer irr-fantasy, inspirerade av världen. Fast om de bara fick ett uppdrag av Riotminds eller hade tid att göra något konkret så skulle det med all säkerhet se annorlunda ut.
Angående ankan. Hör med killarna som ska göra den officiella anksidan, de verkar vara i behov av material!

Ha det gott

Peter

PS. Angående svärdet så är jag böjd att hålla med.

Runde Rolf

Swordsman
*mållös*

Det är sjukt att jag lyckas med att gilla alla dina teckningar. Visst att du är grymt bra men det är fanimej (ursäkta det fruktansvärt grova uttrycket/images/icons/wink.gif) mer än det. Känslan som dina bilder förmedlar är något obeskrivbart, bilderna kan få mig att rysa av välbehag eller av skräckblandad tjusning och det är inte dåligt när det gäller lilla okulturella jag.

Så när det gäller dina bilder så gäller faktiskt uttrycket om att en bild säger mer än tusen ord.

Ps. Många kan tycka att detta inlägg är rent rövslickeri vilket det förviso är men jag tycker verkligen att Bergting förtjänar allt det jag skriver. Som jag sa för väldigt längesen så anser jag att även om man inte gillar reglerna i DoD6(världen måste man gilla) så kan man ändå köpa det och vara nöjd pga bilderna.

Puss o hej!

<A HREF="http://www.spelaroll.net/svultnasvinet" target="_new">http://www.spelaroll.net/svultnasvinet</A> runderolf@hotmail.com