Nekromanti Småpraten är tillbaka

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Så.

Efter en lugn och skön helg, med mycket umgänge med släkt och vänner, då jag försökt hålla mig borta från forumet så mycket som möjligt (vilket funkat sådär – men då alla skött sig har min harmoni bestått) invigs den nya veckan med att Småpraten kommer tillbaka.

Det var ju inte den som betett sig illa, så jag förlät den ganska fort.

solvebring

Superhero
Radioaktiv said:
Fin start på en ny vecka och förhoppningsvis på en ny forumsfas. Nya friska tag! =)
Ja det får vi verkligen hoppas. Annars så får alla lov att äta pepparkakor för att hålla sig snälla. :gremsmile:
Ja, och om inte annat kanske alla äter för mycket, i kombination med överdosering av kaffe, får rännsketa och får sitta på toaletten hela december istället för att vistas på forumet. Då blir det också lugn och ro. :gremwink:

solvebring

Superhero
unfair said:
Det är ju inte nödvändigtvis lugn vi eftersträvar utan hyfs.
Word! Fast tja, jag anser att det senare, högst sannolikt, omfattar det första, även om det första inte nödvändigtvis behöver omfatta det senare. :gremwink:

/solvebring – din nonsensskribent i forumsetern

chrull

Stockholm Kartell

Nu har jag en anledning att besöka siten igen!

Gamgolfi

Veteran
solvebring said:
Ja, och om inte annat kanske alla äter för mycket, i kombination med överdosering av kaffe, får rännsketa och får sitta på toaletten hela december istället för att vistas på forumet. Då blir det också lugn och ro. :gremwink:
Är det inte därför vi har smartphones, surfplattor och laptops (e.t.c)? :gremwink:

solvebring

Superhero
Fear said:
solvebring said:
Är det inte därför vi har smartphones, surfplattor och laptops (e.t.c)? :gremwink:
DOH! :gremconfused: