Nekromanti Småtjafs

Balderk

Swashbuckler
Du är alltså säker på att informationen fanns där?

Ja! helt säker... den fanns där i en månad eller så... sen "bytte" den tillbaka... Det har hänt flera gånger också... och den har alltid hoppat tillbaka till informationen som stod från början när jag registrerade den här
användaren... Och då byts all information i min profil tillbaka som den var då...

Cachning är när din webbläsare (browser), dvs Internetutforskaren eller vad den kan tänkas heta, sparar sidor lokalt på din dator och visar dem istället för att ladda hem dem från internet.

Så kan kanske vara fallet... Det har hursomhelst skett på flera olika datorer, om nu det spelar roll...

/Jonas

Gardener

Champion
Det ska inte hända och jag har svårt att se hur det skulle kunna hända pga nånting på vår sida heller. Får jag inte mer information kan jag inte undersöka det heller, händer det någon fler gång så ber jag dig att kontakta mig innan du gör någonting.

Quan'talis

Swashbuckler
Angående dialogrutorna så är det standarddialogrutor för browsern, så du får skicka in en buggrapport till vem det än kan tänkas vara som har byggt den browser du använder.

Det borde vara fråga om Internet Explorer 5.1 for Macintosh, eftersom jag har samma problem då jag använder den browsern (i Netscape fungerar det, tror jag, men där blir det något problem med färgerna i stället). Det ska bli mig ett stort nöje att skicka en buggrapport till tillverkaren, eftersom jag alltid haft en instinktiv misstro mot Microsoft-produkter, men faktiskt aldrig hittat något som inte fungerar förr...

-JPS-

edit: det ska bli mig ett stort nöje att skicka en buggrapport til Microsoft, förutsatt att jag hittar stället där man kan göra buggrapporter först... :gremmad:

Balderk

Swashbuckler
Det ska jag göra... det var kanske en månad sen det hände sist, man får väl hoppas att det inte händer igen!

/Jonas

Gardener

Champion
Med tanke på att det för en månad sedan var ett helt annat forumsystem (skrivet i ett helt annat språk, och ett versionsnummer lägre) så är chansen att samma ev. bugg skulle finnas i detta ganska liten. Får vi hoppas.

Balderk

Swashbuckler
Tur det!!! Då är det ju knappt något att snacka om.

Tack för din tid iaf

overandout-/Jonas/ Herr Balderk