Nekromanti Smedsroll

KamiFisk

Hero
Hennes vänster hand, den hon håller järnet med.
den ser för kort ut, man ser inte böjen i armvecket ordentligt.
I övrigt tycker jag att färgsättningen är mycket bra. och du har fått till det glödande järnet bra.

solvebring

Superhero
Längden på den tycker jag är bra, den är bra förkortad. Däremot håller jag med om att den är för grov. Den är mycket grövre än hammarhanden, trots att den är längre bort från oss. Och ja, lite mer på armvecket. Däremot tycker jag förkortningen känns lagom.

Rickard

Urverk speldesign
Längden på den tycker jag är bra, den är bra förkortad. Däremot håller jag med om att den är för grov. Den är mycket grövre än hammarhanden, trots att den är längre bort från oss
Smeden har ju en handske på sig.

---

I övrigt. Jag gillar färgerna, särskilt färgerna på järnet. Bilden är annars för suddig. Svårt att fokusera blicken på något.

w176

Förlorad dotter
Jag har bara slappat på basfärger och gradienter så länge och inget är definerat i kanterna direkt. Bilder är bara gula och röda toner och en gråskala, men jah ska kanske lägga in liiiiite blått i skuggorna.

Jag för jobba på armens förkortning. Jag tror rätt skjortskynkel kan hjälpa mycket.

solvebring

Superhero
Han said:
Längden på den tycker jag är bra, den är bra förkortad. Däremot håller jag med om att den är för grov. Den är mycket grövre än hammarhanden, trots att den är längre bort från oss
Smeden har ju en handske på sig.

---

I övrigt. Jag gillar färgerna, särskilt färgerna på järnet. Bilden är annars för suddig. Svårt att fokusera blicken på något.
Men det är en bit arm innan hansken och den ser rätt tjock ut tycker jag.