Nekromanti Snälla, fråga inte mig!

Krille

Super Moderator
Ett meddelande till allmänheten:

Jag får fortfarande mail, PM och nu senast SMS med frågor om Eon. Snälla, skicka inte sådana till mig. Det var åratal sedan jag senast skrev någonting till Eon eller spelade Eon. Jag har väldigt dålig koll på hur Eon har utvecklats, och jag kommer knappt ihåg någonting av det jag själv skrev, så om jag svarade så är risken mycket stor att jag svarar fel eller inaktuellt. Därför har jag slutat med att svara på frågor om Neogames spel.

Ställ era frågor här istället. Det finns folk här med mycket bättre koll på Eon än vad jag har.

Tack för er uppmärksamhet.

Kropotkin

Warrior
Jag tar inte på något sätt på mig något ansvar. Men jag vet varifrån din senaste påstötning. En av mina spelare hade druckit lite öl, måhända blivit tappad på huvudet som barn och är dessutom från Skövde. Jag skämdes som en hund när han sa att han ringt/SMS:At till dig - för att du säkert vet allt - kring en spelfråga som dykt upp tidigare.

Ichabod_UBBT

Warrior
Krille said:
Snälla... osv...
Krille? Hur mycket skada gör egentligen en hillebard? *klappar krille snällt på huvudet och ber om ursäkt å hela rollspelsveriges vägnar* Tja, spelar inte så mycket EON själv heller längre. Sist jag hörde var det "EON D20" som var på g...

... nej, jag skojade bara. :gremshocked: Men det vore nått va?