Nekromanti Snösaga och personlinga Person [SPOILER]

Eksem

Champion
Som de flesta innehavare av Snösaga säkert redan märkt kryllar Snösaga av SLPs. Redan innan sidan 38 (där jag tänker avsluta etapp 1) finns över 100 stycken namngivna personer, varav nästan en tredjedel beskrivs närmare. För att hålla reda på alla dessa personer har jag sammanställt en liten lista i Excel med en kort beskrivning, inställning till RP och huruvida de är Isdyrkare eller inte.

Jag skickar helt enkelt upp den här, och ber er vänligen kolla av den, och göra ändringar där jag har missförstått* (det är en HTML-fil, men jag föreslår att ni editerar den i Excel, HTML-koden blir nämligen rätt kass i Excel). Om inte annat så kommer både ni och jag ha nytta av en sådan här lista, och om ni tycker min suger kanske den kan inspirera er till en egen?

EDIT: Det gick inte så bra att skicka med den. Den ligger istället här:

http://w1.856.telia.com/~u85610549/snosaga_slp.html

Jag kommer förstås uppdatera den ju längre in i sagan jag kommer.

* Framförallt är jag väldigt osäker på vilka som är Isdyrkare.

G

Guest

Guest
Tomus hagtorn är ju ingen isdyrkare... han är ju med rp:na och slåss mot isdyrkarna senare i äventyret...

Eller så har jag nu skitit i det blå skåpet

PS. Beröm

G

Guest

Guest
Jo så ska det va

Men det är väl ändå några isdyrkare vid liv?

G

Guest

Guest
Eftersom det var ett tag sedan inlägget skickades så har ju förmodligen "Eksem" ändrat inlägget.... så det så

Eksem

Champion
Det här kommer ju löjligt sent, men aja... jo det var så att jag ändrade den i efterhand, och nämnde det på Riotminds eget forum, men glömde att ändra det här, eftersom det var samma person som rättade mig på bägge forumen :gremtongue:

Den kommer alltså rättas och uppdateras fortlöpande så fort någon kommer på något fel eller när jag kommer längre i kampanjen och har fler personer att skriva ner.

Sir Gregor

Veteran
Re: tack för hjälpen

Du ska ha ett stort TACK för att du gjorde en lista på alla slp (annars skulle jag behöva göra den själv som jag inte har tid med).

jaja han gjorde ett fel men det spelar ingen roll för han rättade ju till det.