Okej, så nu har jag funderat lite. Framförallt på Martin. Jag tycker att hans insisterande på "kappvändargate" är lite väl mycket att göra en grej av ingenting. Han säger att det faktum att folk går från "vi ska ha fyra rundor" till att rösta igenom andra rundan tyder på att snapphanarna är förtjusta i den andra laguppställningen.
Kombinera detta med att Martin själv gör en kappvändning, från "Vi kan inte få någon info ur röstningen i första draget" till "titta här vilket mönster jag hittade i röstningen i det första draget!".
Bevis tre: Om Martin nu gärna ville rösta igenom R1.0:s förslag så snabbt som möjligt, vad säger då detta förslag? Jo, där finner vi Basse, pølsekungen själv.
Detta är i min bok rejält rödande för Martin, och lite även för Andersson, som också gärna ville rösta igenom första förslaget så snabbt som möjligt. Det tyder också på att troppen vi skickade var grön, för annars skulle snapphanarna inte anstränga sig så mycket för att misskreditera dem.
Av ovanstående anledningar blir min röst alltså:
RÖST: NEJ
Och mitt eget förslag, om jag blir korpral, kommer att vara att skicka samma som förra gången plus mig själv: Sidd, Biobunker, Impetigo och Genesis, alltså.