Im hit
Jodå, Titta in följande svar på Eksems kommentarer
1. Gör jag inte, hindrar mig inte det minsta. Se på detta inlägg.
2. Har lagt av att studera, söker visserligen jobb men det finns inte många som vill ha en utstuderad forumit (satan ta studielånen - förlåt mamma, jag svär ibland om saken känns viktig), textillärare och tokig skrifteställare. Sidoaktiviteter som däremot stör är rollspel IRL...
3. Börjar sakteliga jobba på det, men drar gränsen vid skräckrollspelen juh... har aldrig varit stor fantast av Vampyrochgothochallt vad det nu heter. Däremot kikar jag på vissa andra forum - av den enkla anledningen att man kan få dumma ideer av alla spel, så i rimlighetens namn borde jag smygkika på skräcken också.
4. Ibland snuddar jag visserligen OT-vitsar, men sällan att de är snuskiga. Däremot är jag duktig på att dra ut långa OT-trådar som bara snuddar vid ursprungsämnet.
5. Jag gör inte ett eget rollspel just nu. Det är inne i en vilande fas, men jag glor så mycket jag kan och lägger så mycket jag törs mig i alla dumma trådar som kan poppa upp på makarforumet.
6. Håller visserligen oftast med om mycket men jag svarar inte på allt. Oftast för att det är ett elände att hänga med på allt juh, plus att det tar tid när man sitter på ett slött modem. Sedan tar det ju tid att skriva också juh!
7. Hm, det är inte alltid jag lyckas med det... men jag är duktig... jag jobbar på riktigt långa trådar som slutar i meningslöst grubbel.
Allvarligt talat. Det finns mycket i mig som bunkrar för "FORUMKOBOLDISM". Enklast sett är det dock två faktorer som påverkar mig när jag skriver ett inlägg/svar. Är jag road av ämnet och föra en diskussion kring det - ja? Då gör jag det. Den andra faktor är att jag just nu har tid (sanning med modifikation, jag borde sitta och skriva/teckna/sy istället) och är utan sällskap (närmaste vän bor nära fyra mil bort och jobbar, maken jobbar..), det borde ju inte vara en grund för att skriva dumma inlägg - men dessvärre för er är det det.
Till alla er som tar illa upp av mina inlägg ber jag om ursäkt.
*kryper in i ett hål igen och funderar på att koppla ner nätuppkopplingen*