Ymir Liten kantbaron Joined 18 May 2000 Messages 11,292 Location Malmö/Lund Metropolitan Axis 20 May 2014 #21 I kategorin "wtf jag måste äga detta" och "bäst typsnitt ävårz":
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 20 May 2014 #22 Likt kloptok så får jag säga att framsidan till Vildhjarta är ofantlig snygg!!
BroderFluff Veteran Joined 4 Jul 2005 Messages 42 Location Göteborg 21 May 2014 #23 Det är så många av Riotminds D&D-böcker som har grymt snygga omslag. Jag tycker dock att detta är det snyggaste av dem alla: Även om både Vildhjarta och Jorges Bestiarium kommer väldigt nära. Spoiler: kommentarer Magnus Seter said: Av dem gillar jag Vildhjarta bäst. Click to expand...
Det är så många av Riotminds D&D-böcker som har grymt snygga omslag. Jag tycker dock att detta är det snyggaste av dem alla: Även om både Vildhjarta och Jorges Bestiarium kommer väldigt nära. Spoiler: kommentarer Magnus Seter said: Av dem gillar jag Vildhjarta bäst. Click to expand...
krank Lättkränkt cancelkultur-kommunist Joined 28 Dec 2002 Messages 36,180 Location Rissne 21 May 2014 #24 Cold City har ett ruskigt snyggt omslag: Syskonet Hot War också. Dock är det inte lika snyggt som Cold City: Summerland är skitsnyggt på utsidan. Insidan not so much:
Cold City har ett ruskigt snyggt omslag: Syskonet Hot War också. Dock är det inte lika snyggt som Cold City: Summerland är skitsnyggt på utsidan. Insidan not so much: