Nekromanti Snyggaste WRNU-avataren?

solvebring

Superhero
Det är som det låter.
Vem har den snyggaste/ballaste WRNU-avataren?

Själv nominerar jag självklart Foggmock :

Fan vad söt du är Fogge, en riktig renässanssoldier!

Rising

Vila i frid
Mask har ofta löjligt överarbetade avatarer, och han är dessutom extremt talangfull i fråga om komposition och färgval. Irriterande skicklig, med andra ord. Jag orkar inte leta efter några av hans gamla alster, men ni får helt enkelt lita på mig att de var toppen.

Jag är rätt förtjust i walium's utrycksfulla klotter, också. Den får mig alltid på gott humör.

Å så gillar jag simon's fotografi. Det är delvis ett snyggt foto, men framförallt så gör han sig helt enkelt bra på bild. Det är en snygg karl, helt enkelt.

Och så är Han en kille som gjort det mesta som går att göra med avatarer. Det ger stilpoäng.

---

De är alla bra. Men det finns förstås bara en vinnare. Och det är världens bästa Tamagotchi Tim. Varje gång jag ser den där bilden så tänker jag bara "shit, det är ingen mening med att försöka. Hur skall man någonsin kunna bräcka det där?" Han är liksom i en helt egen liga. Bzz bzz. Tamagotchi Tim är klart bäst.

Foggmock

Myrmidon
Pfft, jag föreställer Sarah Kerrigan från Starcraft. Pre-op, eller vad man säger... :gremgrin:

Jag som gått i tankarna ett tag att gå tillbaka till Sparta-avataren, eftersom den matchar min profilinfo.

Själv gillar jag Illerns senaste avatar:

Lite gay pride Tux, sådär. Linux och bögar är ju skoj. :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg
Jupp, håller med dig om att Simons avatar är stilern, snygg & jäkligt bra helt enkelt.
Sedan att det är ett jäkligt bra foto åxå, det är ju en annan sak.

/ Johan K, som gilar att fota folk..

Organ

Out of time, out of mind
Personligen har jag alltid varit lite svag för Basenanjis avatar. Det roliga med den är att den, trots sin streckgubbighet, är på pricken lika Basse. :gremgrin:

/Anders

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Men du då?

Screamin’ Jay Hawkins är inte kattskit som avatar räknat.

Basenanji

Postd20modernist
Jag hoppas...

...att du skojar va? Numera har ju jag dessutom runda glasögon så avataren är mer en känsla av mig än en porträttlik bild.

Jag gillar abstrakt konst, liksom.

Man kan se min avatar som en motreaktion mot Risings filmtrilogi-avatar, med kommentatorsspår och surroundljud.
Den var rätt poppis ett tag.

Jag kände då att forumet behövde något mer enkelt och direkt.

Min paroll är: Varför Corel Draw, när det finns MS Paint?

Och som Organ är inne på- jag har alltså helt rätt.

Less IS more. :gremsmirk:

/Basenanji, puckad och färgblind knäppgök. I behov av en ny avatar.