Mmmm.
Kaosdvärgarna skall väl komma med bok nu, no?
Fanatics är ju redigt mysiga, det enda som är lite synd är ju att det ALLTID är fanatics i night goblin-regimenten. (Det heter väl inte regimenten? Ändå säger alltid vi det..) Nu kanske ni andra har andra erfarenheter, men vad jag har upplevt så duger night goblins bara till att skicka iväg fanatics. Eller squig hoppas.. /images/icons/wink.gif
Fast visst är ju fanatics mysiga.. Hmmm, en diskussion om den läckraste warhammer-truppen, någon? /images/icons/laugh.gif
Jag lägger min röst på skaven warpfirethrower! Eller kanske deras doomwheel.. Fast skaven assassin e också läckra.. Hmmm. Det är nog rätt bra att jag valde skaven ändå.. /images/icons/crazy.gif Men kolla bara vad tuffa dom är!
(Synd att jag fick en sån ful bild på doomwheel.. Den i Skaven-boken är såååååå snygg.. Mitt doomwheel ska OCKSÅ ha ett stort rökmoln efter sig.. /images/icons/smile.gif)
Föresten.. E det någon som vet hur warpfire-throwern fungerar egentligen? Träffar den ALLT på sin väg, eller bara det som plattan "landar" på?