Nekromanti Soker aventyr

Sjn37

Veteran
Jag ar pa jakt efter ett aventyr som jag tror publiserades i gamla Rubicon nr 6. Om det ar nagon som har det nummret och kan bekrafta sa vore jag tacksam. Aventyret ar till Traveller och handlar om mystiska handelser pa ett rymdskepp, men det visar sign bara vara ett dolda kameran skamt. Jag vet inte hur det ligger till med copywrite eftersom tidningen inte finns langre och jag vet inte var dom hittade aventyret, men jag skulle garna ha en kopia pa det om det ar nagon som vet hur jag kan fa tag pa det.

Tack,
Stefan

Scott

Veteran
Det finns ett äventyr med namn "ANROP GK" till ett spel vid namn Megatraveller i Rubicon nr 6. Jag antar att det är det du söker. Hittade mina Rubicontidningar på tradera.com för ca ett halvår/år sedan, finns ingen auktion uppe där nu men jag har sett att det brukar dyka upp ibland.

Hoppas att det är till lite hjälp
/Rickard

Sjn37

Veteran
Tack sa mycket. Namnet later bekant sa det ar sakert det jag soker. Nu ar bara fragan hur jag far tag pa ett exemplar. Ar det brott mot uphovsrattslagen att kopiera/scanna nagra sidor i tidningen efter att det har slutat ges ut?

Stefan