T Tummetott Veteran Joined 12 May 2001 Messages 1 12 May 2001 #1 Är det jag som har uppfattat månadens krönika på Riotminds hemsida fel eller snurrar planeten åt fel håll? "Löven slingrande sig ner mot marken samtidigt som de sista solstrålarna sträckte ut sig från öster."
Är det jag som har uppfattat månadens krönika på Riotminds hemsida fel eller snurrar planeten åt fel håll? "Löven slingrande sig ner mot marken samtidigt som de sista solstrålarna sträckte ut sig från öster."
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 12 May 2001 #2 Den snurrar inte fel! Du har nog missuppfattat något, Trudvang ligger inte på våran planet. /images/icons/wink.gif Riddaren - vet att Venus snurrar motsols mot vad jorden gör t.ex. Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Den snurrar inte fel! Du har nog missuppfattat något, Trudvang ligger inte på våran planet. /images/icons/wink.gif Riddaren - vet att Venus snurrar motsols mot vad jorden gör t.ex. Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Feuflux omjonasson.se Joined 8 Jan 2001 Messages 5,073 Location Linköping 12 May 2001 #3 Venus snurrar motsols mot vad jorden gör Helt rätt. Men visste du att en dag (tolkat som tiden det är ljust i sträck) på Venus är längre än ett år? Planeten snurrar förbannat långsamt! //[color:red]Feuflux "Frågan är inte vad jag kan göra för dom, det är vad dom kan göra för mig."</font color=red>
Venus snurrar motsols mot vad jorden gör Helt rätt. Men visste du att en dag (tolkat som tiden det är ljust i sträck) på Venus är längre än ett år? Planeten snurrar förbannat långsamt! //[color:red]Feuflux "Frågan är inte vad jag kan göra för dom, det är vad dom kan göra för mig."</font color=red>
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 12 May 2001 #4 Jepp, det viste jag, å andra sidan är året och dagen ungefär lika långa, med året som något kortare /images/icons/wink.gif Riddaren Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Jepp, det viste jag, å andra sidan är året och dagen ungefär lika långa, med året som något kortare /images/icons/wink.gif Riddaren Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie