Varulv Som en blixt från en klar ulv⚡️

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,766
Location
Oktoberlandet
Nu håller jag på och missar här eftersom klockan redan passerat 17.00 den 29e, men då är R1 alltså igång! Det går snabbt i blixtulv.

@Anthrox verkar misstänkt obrusig.
@Sidd vet du alltså vilka ulvarna är eftersom du är SL? Dags att ta bladet från munnen om du inte är en av dem.

Röst: @Sidd
Lottning av rollerna sker imorgon strax innan spelstart så se upp med stenkastningen i detta glashus till Varulvsspelsarr😇
Jag har vidare skaffat dyrt exklusivt beta-reg på AI-baserade slumpgerator-saiten www.rand&om.com där fraktionstillhörighet bara kommer avslöjas varje bestämd heltimme på de som matchas med flest röster som martins röstverktyg uppfattat vid specifiserat klockslag och saiten skapar även flufftext vilket kan förklara en del förvirrande formuleringar som vissa deltagare kan missförstå.
Ingen fara då vi alla hjälps åt att reda ut detta i samförstånd👍
Samarbete!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,496
Nu håller jag på och missar här eftersom klockan redan passerat 17.00 den 29e, men då är R1 alltså igång! Det går snabbt i blixtulv.

@Anthrox verkar misstänkt obrusig.
@Sidd vet du alltså vilka ulvarna är eftersom du är SL? Dags att ta bladet från munnen om du inte är en av dem.

Röst: @Sidd
Jag är på Marcus o Martinus I Motala, hinner inte brusa.
 

POJ

Veteran
Joined
23 Jun 2024
Messages
12
Jaha! @Big Mama och @POJ ! Kul med nya deltagare. Kan ni inte presentera er redan nu (så ulvarna inte kan lägga flera rundor på att "lära känna nykomlingarna" sen när spelet startar)?
Jag är helt ny till detta spel. Blev medlurad av en annan spelare. Är det något särskilt man förväntas berätta?
 
Top