Nekromanti Sommar summarum

Johan K

Gammal & dryg
Och framför allt - de har ett fantastiskt urval av riktigt god öl!
& där fann jag en anledning tiill att åka till USA !! :gremgrin:
Är lite av en ölfantast.. Så det vore ju dels kul att åka på nån semester & dels testa lite ny öl. Sedan så vore det åxå kul at se USA, har aldrig varit där någon gång..

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Socialt:
Umgåtts en del med gamla vänner. Måttat upp en ny bekantskapskrets i den lokala SCA-verksamheten.

Roligt:
Medeltidsdagar i Luleå. Besök hos mor och far med trädbeskärning. Resa till Norge med folkmusik och danskurs. En kamrats födelsedagskalas. Besök på Windcorp och nya blockflöjter med hem i bagaget.

Mat:
Bara grillat en gång. Enda märkvärdigheten var de tre veckorna i Ericssons personalmatsal då jag bara kunde äta sallad för resten av menyn var giftig.

Nyttighet:
Trädgårdsarbete, någon cykeltur. Träningen har legat nere under sommaren.

Vila:
Försumbart rent slappande, spelade dock igenom Fable på Xbox.

Uppdelad semester här med 1+2 veckor med en månads glapp. Jag tror att det är vägen att gå, man fångar inte ett skorv av dåligt väder och man kan hasa runt lite på jobbet i lugn och ro under sommartiden då alla andra är på semester, och man kan vara ledig under sommarens stora händelser.

Troberg

Sinister eater
Enda märkvärdigheten var de tre veckorna i Ericssons personalmatsal då jag bara kunde äta sallad för resten av menyn var giftig.
Du får gärna berätta mer om det, det lät intressant.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag har en del matallergier, vilket i stort sett betyder att jag inte kan äta ute. I slutändan är jag rätt glad att jag iaf kunde äta salladen på det där stället, så jag slapp släpa med lunch från hotellet eller liknande.