Nekromanti Son of Skåpmat!

Nightowl

Champion
Följande kampanjvärl är väl bara en sju år, så den sträcker sig inte tillbaka till min kobold-tid, men den började som en udda variant på OD&D - ni vet, Rules Cyclopedia och det stuffet. Det följande är i vilket fall en slightly queer fjantasy utan regler. Jag vet att det är lååååångt men vi skall se om vi får mer kommentarer!

Jag uppmuntrar alla andra till att komma ut och erkänna gamla synder! Det är kul att höra om sådana grejor!

Erik

Edit: Argh, FEL fil om den kampanjen! Jag skulle ju ladda upp den ANDRA, mycket koolare filen!

Storuggla

Champion
Nedrans, och jag som hoppades på ninjamössen! Nåja, det blir väl att läsa i skolan då... :gremsmile:

Storuggla, återkommer

Nightowl

Champion
Return of Skåpmat!

Men du har SETT allt om Ninjamössen! (och det är mer Conan-sorkar och Elric-möss, egentligen... det är bara skogsmusvildarnas Uggle-kult som är ninjor...)

Faktum är att den utmärkta 'Tidens Sand' (Adventure! möter Det Susar i Säven, ungefär - heroiska gnagare letar efter en uråldrig kattcivilisation, kattkungens gigantiska guldmumie och urverksmanicken som skall ha gjort honom odödlig, och andra Things Mice Were Not Meant to Know) har fått mig att vilja börja arbeta på 'Farmen' som min fästman så känslolöst kallar det.

Nåja, jag laddar väl upp det lilla jag har där också...

Erik