Nekromanti Southpark vs. WoW [Länk]

Rising

Vila i frid
Med [Länk] visar jag att jag i detta inlägg inte skriver något som i sig är värt att läsa; utan bara refererar vidare till material på annan plats.

Läs ovanstående en gång till, era rtards, eftersom ni allihop suger på att märka era länkinlägg på något sätt.

---

Nå, här kommer en länk som (tills den tas bort) går till avsnittet som hela internet håller på och tittar på för tillfället. About to get pwned...

Kul även för oss som inte spelar WoW.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Hahaha!

Jag är tydligen nördig nog att tycka att det är kul även om jag inte spelar World of Warcraft. :gremsmile:

Rickard

Urverk speldesign
Re: Southpark vs. WoW [bild]

"Läs ovanstående en gång till, era rtards, eftersom ni allihop suger på att märka era länkinlägg på något sätt."
Länktaggen är precis lika menlös som [ANT] (tack och lov att den självdött). Vad då? Måste ni mentalt förbereda er för att det kommer att finnas en länk i inlägget medan ni klickar på det? Hur klarar ni i så fall av andra inlägg? Kan er förväntan bli allt för mycket om ni inte får reda på att det inte bara är ett textinlägg, utan faktiskt är något annat? Blir livet lyckligare om ni i förväg får reda på att ni inte behöver läsa en lång radda text i inlägget? Lyser solen varmare och klarare om man använder [länk]-taggen? Nä, det kan jag säga er. Gubben som pissar på husknuten kommer fortfarande att pissa på husknuten.

Ja, och klippet då. Jag gillar inte South Park. Menlös humor.

/Han som med andra ord borde gilla det

<font size="1">ANT: Almost no text.</font size>

Johan K

Gammal & dryg
Hahaha !
Mycket kul var det ! :gremlaugh:

/ Johan K, som är fyrkyld som f*n !

Rising

Vila i frid
Re: Southpark vs. WoW [bild]

Måste ni mentalt förbereda er för att det kommer att finnas en länk i inlägget medan ni klickar på det?
Nej.

Enligt din logik behöver vi inte ha rubriker alls, för tydligen så vill man ju klicka på allt som skrivs på forumet. Jag håller inte med, utan tycker att rubriker bör spegla innehållet. Via rubrikerna så vill jag få en överblick över vad jag behöver klicka på. Vissa ämnen intresserar mig exempelvis inte, och vissa typer av inlägg kan jag prioritera högre än andra. Därför tycker jag det är bra om jag redan via en första överblick kan se vad inlägget kommer innehålla.
Inte minst för att tunga länkar (såsom denna videofilm) kan vara jobbiga att ladda ner med vissa uppkopplingar eller kräva för mycket engagemang när man bara strösurfar eller sitter på ett internetcafé där man har lite tid över att surfa på (eller om man exempelvis saknar hörlurar, och då kanske inte är så intresserad öht).

Men det var intressant att se att du höll en lika sansad inställning till frågan och tog upp lika relevanta argument för att diskutera frågan.

Blasphemy

Swashbuckler
Spelar inte WOW men jösses. Har hört talas om den men den var roligare än jag kunde ana. Just replikerna:

"The person that does this has no life"

"But how can you kill that wich has no life?!"

Genialt.