Sorry; min telefonfobi är starkare än min vilja att äga SH. Dessutom skulle det vara en annan i min förening som skulle lägga ut, så jag har inte pengarna i handen heller utan skulle behöva planera något med honom.Vitulv said:Krank; du kan ju prova att ringa till GW stockholm och fråga om du får boka ett spel. De kan ju ha exemplar kvar, och de har öppet imorgon.
Ok, vi kan göra så här. Jag ringer och bokar imorgon, och lägger ut pengar till dig (sätter in dem på ditt konto så länge). Det enda du behöver göra är att åka och hämta spelet, för det har jag inte tid med.krank said:Sorry; min telefonfobi är starkare än min vilja att äga SH. Dessutom skulle det vara en annan i min förening som skulle lägga ut, så jag har inte pengarna i handen heller utan skulle behöva planera något med honom.Vitulv said:Krank; du kan ju prova att ringa till GW stockholm och fråga om du får boka ett spel. De kan ju ha exemplar kvar, och de har öppet imorgon.
När behöver det hämtas, och hur sent har de öppet om dagarna?Vitulv said:Ok, vi kan göra så här. Jag ringer och bokar imorgon, och lägger ut pengar till dig (sätter in dem på ditt konto så länge). Det enda du behöver göra är att åka och hämta spelet, för det har jag inte tid med.
Du betalar igen när du har råd.