Nekromanti Space Hulk

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: Fick mitt ex idag!

Aja, blir väl inget för mig, då. Om jag inte köper via E-bay sen nångång.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013

Krank; du kan ju prova att ringa till GW stockholm och fråga om du får boka ett spel. De kan ju ha exemplar kvar, och de har öppet imorgon.

krank

Vitulv said:
Krank; du kan ju prova att ringa till GW stockholm och fråga om du får boka ett spel. De kan ju ha exemplar kvar, och de har öppet imorgon.
Sorry; min telefonfobi är starkare än min vilja att äga SH. Dessutom skulle det vara en annan i min förening som skulle lägga ut, så jag har inte pengarna i handen heller utan skulle behöva planera något med honom.

Vitulv

krank said:
Vitulv said:
Sorry; min telefonfobi är starkare än min vilja att äga SH. Dessutom skulle det vara en annan i min förening som skulle lägga ut, så jag har inte pengarna i handen heller utan skulle behöva planera något med honom.
Ok, vi kan göra så här. Jag ringer och bokar imorgon, och lägger ut pengar till dig (sätter in dem på ditt konto så länge). Det enda du behöver göra är att åka och hämta spelet, för det har jag inte tid med.

Du betalar igen när du har råd.

krank

Vitulv said:
Ok, vi kan göra så här. Jag ringer och bokar imorgon, och lägger ut pengar till dig (sätter in dem på ditt konto så länge). Det enda du behöver göra är att åka och hämta spelet, för det har jag inte tid med.

Du betalar igen när du har råd.
När behöver det hämtas, och hur sent har de öppet om dagarna?

Det tar en timme att åka in, på måndag slutar jag 16:10, tisdag 15:15. Onsdag vet jag redan att jag åker in, då brukar jag försöka anlända på söder vid 17:37. Torsdag och fredag är mer lugna.

Jag skulle vara dig evigt tack skyldig! Supershyrre, verkligen.

Vitulv

Jag kollar upp alla tider och sådant imorgon när jag lägger beställningen. Skicka genast ditt kontonummer och namn till mig (du heter väl Mikael har jag för mig, men jag behöver efternamnet).

Big Marco

Läskig

Och idag lämnade UPS ett fint paket med ett styck Space Hulk. Förvånandsvärt billigt - rubbet (inkl UPS) gick på 750:- från GW i UK.

krank

Ser ut som att jag kommer att stå och stampa utanför GW tidigt lördag morgon; eller (med tanke på pendlingsavståndet) åtminstone en haltimme-timme innan de öppnar, typ.