Jag vill spela
The One Ring med Blasphemy som SL och Den Upplyste Despoten som The psycho from Gondor i The return of the Psycho from Gondor II, now as The Psycho from Laketown.
Sedan finns det ett gäng goa Göteborgare som gärna får fylla upp de övriga rollerna, ni vet vilka ni är!
Jag vill sitta med
Messiah i min hand vid den här tiden om ca 1,5 år och spelleda det med samma människor som ovan. Det vore Awesome!
Noir vill jag alltid spela. Det är bäst. Settingen är oviktig, Sandukar, Star Wars eller vad som!
Valfritt till nya
WoD. Det är något med det som verkligen tänder rollsplsgnistan inom mig. Favoritenär
Werewolf, men
Vampire duger lika bra. Även
Mage och
Changeling skulle vara nice att testa. Återigen så skulle jag vilja spela med folket ovan.
Artesia vore skoj för det är så snyggt och har en underbart skön setting. JAg fatar dock inte reglerna och varje gång jag försöker så kommer något annat i vägen. Stört!
Qin med Blasphemy, Krille och Den Upplyste Despoten för att Krile tyckte att jag skulle flytta tillbaka till Gbg för att spelleda det, det är helt enkelt hardcore och jag kanske gör det. Alla måste dessutom ha coola skägg och mustascher och roliga huvudbonader, de blir bäst så helt enkelt.