Bang! är ett kul partyspel som dock lider av att spelare tidigt kan slås ut. Samurai Sword är en senare version med Samuraj-tema (istället för Vilda Västern) som enligt mig är snäppet bättre (bland annat är samtliga spelare med till det bittra slutet).Jag har gjort en lista på spel jag ska titta lite närmare på, om någon har kommentarer på spelen så tar jag gärna emot dem:
Spel att kolla på:
Saboteur
Bang!
Bonhanza
The Resistance
A touch of evil
Tannhäuser
Elder Sign
Shadows over Camelot
Finns någon expansion till Bang som låter alla vara med till slutet.Ezping Orm said:Bang! är ett kul partyspel som dock lider av att spelare tidigt kan slås ut. Samurai Sword är en senare version med Samuraj-tema (istället för Vilda Västern) som enligt mig är snäppet bättre (bland annat är samtliga spelare med till det bittra slutet).Bang!
Tack för tipset!Ezping Orm said:Bang! är ett kul partyspel som dock lider av att spelare tidigt kan slås ut. Samurai Sword är en senare version med Samuraj-tema (istället för Vilda Västern) som enligt mig är snäppet bättre (bland annat är samtliga spelare med till det bittra slutet).Jag har gjort en lista på spel jag ska titta lite närmare på, om någon har kommentarer på spelen så tar jag gärna emot dem:
Spel att kolla på:
Saboteur
Bang!
Bonhanza
The Resistance
A touch of evil
Tannhäuser
Elder Sign
Shadows over Camelot