Mogger
Hipsteranka
Jag förstår, och jag tror inte att du är en dålig fördömande människa. Jag försöker bara påvisa att ditt perspektiv i den här frågan inte är hållbart. Det finns alltid något som har kommit före som kan anses vara Orginalet. Alltid. Det är så mänsklig utveckling fungerar och alltid har fungerat.Nu vill jag även att folk tar till sig att jag på inget sätt säger att väsen är ett dåligt spel eller att vi inte hade roligt med väsen när vi spelade det och att det inte gjorde sin grej eller gjorde det dåligt .
Min spelare påpekade att hen tyckte att väsen var shock i en annan kostym vilket fick mig att tänka kring detta och se saken på hens sätt , detta betyder inte att jag anser att spelet på något viss skulle vara ett kasst spel .
Sedan kan man naturligvis anse att man inte behöver göra någon musik efter Beatles, Metallica eller vad det nu kan vara, eller fler spel efter Nightlife. Men då står vi där med en massa untapped kreativitet. Vad är poängen med det? Vill vi alltid vid varje given situation stöta på något vi aldrig sett innan? Jag tror inte det. Vi vill inte det. Vi klarar inte av det. Alternativet är att kulturen avstannar. Det finns de som tycker det, men jag tillhör verkligen inte den falangen, och det tror jag egentligen inte att du gör heller.