Nekromanti spel världen

han göte

Warrior
någon som har ett bra förslag på ett namn där det bor ett indian liknande folk och geografin är stäpp?
folket heter Patimer och andra länder i världen heter t.ex. Rodan
Eldarim.
Sittarr,
siling,
arling,
sloidiska federationen,
gorrin
mhidall

snälla kom med alla förslag ni kan komma på...

Rickard

Urverk speldesign
Här är några namn

sisiiska
silali
silasi
silael
elsida
godar
arargo
larall
arlaall
ardael
gosiel
larli
sisida
latar
sisiall
laargo
goidda
golaid
gosigo
sielli
sidasi
elsida
sisiin
godasi
aridsi
silat
elliin
sielall
laidar
elgor
silar
elrrim
siidiska
elarel
elgoin
larid
gogot
ladael
arlain
sidasi
ellasi
lalisi
latall
ladaiska
silila
goarrim
elsing
ellali
elrid
arargo
ellaid
arelall
sidala
larel
sirsi
larar
ellisi
sidael
arsigo
artid
goarda
gogola
argosi
elsiiska
elella
sielgo
largo
goarsi
laelin
sielda
elelt
gotda
elidgo
arariska
elidgo
golida
silaid
lagot
golaall
ararid
sigola
arelin
goligo
lalaall
arsili
elgot
lart
elrda
lalasi
aridt
sigoel
aridel
arling
eldago
elelrim
gotrim
gosiid
elarli
larng
goelda

/Han som såg att det fanns en struktur i namnen och gjorde en slumpgenerator efter det, som inte orkade göra att generatorn slumpade ut 100% vettiga namn och som bifogar generatorn i detta inlägg (samt som redan hade en färdiggjord namngeneratorkod skriven, så detta tog honom bara 10-20 minuter att göra)

Jarre

Swordsman
Re: Här är några namn

Du är allt bra kool som klämmer till med ett sånt här hjälpmedel, du. Men som jag svarade på Risings inlägg nedan (och det riktas lika mycket till Han Göte) - behöver man/du verkligen någon som hittar på ett eller flera namn til din världs folk eller platser? Jag tycker att det gått utmärkt hittills!

Mitt enkla tips för att snabbt komma på ett namn är att man sonika säger vad som helst rakt ut, precis vad som helst som kommer upp när din mun, tunga och luftstörm skapar ett läte - tänk på hur det låter och modifera för uttalbarhet och anpassning till världen, och vips - du har ett namn!

Olle Linge

Snigel
Re: Här är några namn

Mitt enkla tips för att snabbt komma på ett namn är att man sonika säger vad som helst rakt ut, precis vad som helst som kommer upp när din mun, tunga och luftstörm skapar ett läte - tänk på hur det låter och modifera för uttalbarhet och anpassning till världen, och vips - du har ett namn!
Jag tror att idén med en nanmngenerator är att det ibland kan vara svårt att komma på namn, men det kanske bara är jag :gremsmirk: