Nekromanti Spela Burning Empires över Google Wave?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag och Poppe har pratat lite löst kring att börja spela Burning Empires över Google Wave. Men vi kan inte spela själva utan behöver en eller två till för att komma igång.

Vill du testa vad hela hoolabaloot kring att spela över Google Wave är?

Har du redan Google Wave?

Har du spelat Burning Empires, eller köpt boken men aldrig fått spela det på riktigt trots att du tycker att det verkar ascoolt?

Om du svarar ja på de tre frågorna så tycker jag du skall säga din wave-adress så vi kan börja få igång lite SPEL! Skicka ett PM till mig eller posta i tråden efter behag.

Mogger

Hipsteranka
Den odödlige kejsaren said:
Jag och Poppe har pratat lite löst kring att börja spela Burning Empires över Google Wave. Men vi kan inte spela själva utan behöver en eller två till för att komma igång.

Vill du testa vad hela hoolabaloot kring att spela över Google Wave är?

Har du redan Google Wave?

Har du spelat Burning Empires, eller köpt boken men aldrig fått spela det på riktigt trots att du tycker att det verkar ascoolt?

Om du svarar ja på de tre frågorna så tycker jag du skall säga din wave-adress så vi kan börja få igång lite SPEL! Skicka ett PM till mig eller posta i tråden efter behag.
Jag har inte Google Wave, men är på ändå. Är det bara att ladda hem?

Christoffer

It's all pig.
Måns said:
Själv har jag inte fått tillgång till några invites, men piskar lite på Hans som har så skickar han till dig, om han nu har några kvar...

Zebulon

Swordsman
Jag kör Wave och tycker det verkar coolt att lira rollspel över det. Jag har bara läst lite grann om hur man gör så en länksamling i den här tråden hade varit käckt.

Jag är mao på (i mån av tid) och drar iväg ett PM.

Zebulon

Swordsman
Nej, jag har ju inte tillgång till BE-boken. Eller när jag tänker efter borde jag ha dom nånstans men jag har bara sett Character Burner sen typ i våras....

Det är nåt invite-system för att få Wave.
Hoppas de släpper det snart för det suger att så få har det. Men det blir ju en grym hype så ur marknadsföringsynpunkt är det ju ett lysande koncept.

Zebulon

Swordsman
Nu har jag skapat waven och det är några inne och skriver.
Någon av oss kan ju lämna rapport när vi kommit nånstans.

Än så länge verkar formarna sättas och en tärningsrobot är tillagd.
Random Lee heter han.

Edit: wilper skapade waven tror jag :gremsmile:

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Poppe said:
Måns said:
Själv har jag inte fått tillgång till några invites, men piskar lite på Hans som har så skickar han till dig, om han nu har några kvar...
Har skickat en nu till Måns, men det kan ta ett tag innan den dyker upp.

wilper

Gå in på wave.google.com också och ställ dig i kö. Jag tror att det går fortare om man både har fått invite och man står i kön...

wilper

"Om du svarar ja på de tre frågorna så tycker jag du skall säga din wave-adress så vi kan börja få igång lite SPEL! Skicka ett PM till mig eller posta i tråden efter behag."

Så, säg din wave-adress.