Nekromanti Spela Burning Empires över Google Wave?

Christoffer

It's all pig.
Måns said:
Ok, nu har jag Wave. Vad gör jag nu?
Om du har din gmailadress men med googlewave.com som avslutning så är du tillagd i de poster som behandlar BE nu.

ErikOZ

Veteran
Hej,
Jag läste detta foruminlägg lite av misstag då jag satt och drömde mig tillbaka till rollspels tiden i Sverige. Undrar om man kan få vara med och spela i eran grupp?
Jag kan ladda ner boken från BE hemsida och står i kö till Google Wave. Lurar på hur ofta ni vill rollspela och vilka dagar, har lite begränsat med tid men behöver något roligt och socialt att göra innan min hjärna springer in i väggen och dör :S

Hör gärna av er här eller till min e-post/msn: ErikSW@live.se

Christoffer

It's all pig.
Vi har påbörjat bränningen av en värld, men finns fortfarande utrymme för en eller två spelare om någon är intresserad. Så har du boken eller pdf:en och vill spela Burning Empire? Tveka inte!

Christoffer

It's all pig.
Pilzeman said:
Själv har jag wave och vill gärna spela, men har aldrig spelat Burning Empires.
Som sagt, att ha spelat spelet är inget krav. Men det är ett krav att man har tillgång till boken, pdf:en fungerar även det om man orkar läsa in sig den vägen.

Christoffer

It's all pig.
Och så var det tre fyllda spelarplatser. Om någon gråter och bankar på min dörr kan vi säkert ha en fjärde med oss. Men då får ni gråta och banka relativt snart.