Nekromanti Spela d&d via Msn !?Hjälp mig...

silverspeed

Veteran
Tjenna !

Jag råka gilla å spela rollspel men är en totalt nybörjare på det !! :gremooo: men min tanke va att man kunde spela det över msn eller nåt liknande !? tanken är säkert inte ny,! men för mig är den det.. :gremconfused:
finns det folk som är intresserade av det även dom som kan leda ett spel så försöker vi samla i hop ett gäng å testkör !! även ni som inte är intresserade av å spela men har ideér hur man kan lösa det och spela över internet... kontakta mig gärna....

Foggmock

Myrmidon
Är det D&D du vill köra så finns det ett bättre forum.

Själv har jag funderat på att leda Vildhjarta över nätet men inte fått tummen ur. Hade dock tänkt mig lite mer erfaret sällskap.

Men visst, hittar du ett gäng som vill spela så kan jag tänka mig att ställa upp som SL, då kommer ni få avnjuta något av mina miniäventyr som skrivits till Jorgesutmaningen respektive till en spelhelg/konventsgrej.

Johan K

Gammal & dryg
Själv har jag funderat på att leda Vildhjarta över nätet men inte fått tummen ur. Hade dock tänkt mig lite mer erfaret sällskap
Om det är möjligt, finns det platts för mig ??
Skulle vara trevligt att få var med & lira DoD6 istället för att sl:a det... :gremtongue:

silverspeed

Veteran
jo men visst !!

Vi är två st som kan va med okej nu är vi inte så erfarna men vi har ju spelat lite förr !... svara om du fortvarande är intresserad så så skickar jag ett pm till dig med mail osv...

Vaun Vuriche

Warrior
Det här är ju en ball idé. Jag får sällan spela utan finner mig oftast iförd SL-manteln, finns det rum för en spelare till så är jag intresserad, jag har gott om erfarenhet med spelet och samtliga böcker, så det ska väl inte vara några problem.

G

Guest

Guest
Hej!

Om det är Dungeons&dragons 3rd Ed. du menar så är du välkommen att spela med oss för vi söker fler spelare. Vi är 1 spelledare och 2 spelare och bor i Sthlm.

Hör av dig!

Fredrik

Ceetan

Warrior
då måste det vara riktigt dålig eftersom msn suger till rpg.......multichat funktonen suger..........vanligas till rpga är vad jag vet IRC