Nekromanti Spela Mutant i Stockholm?

HokosPokos

Veteran
Har inte spelat rollspel på nästan tio år och har blivit riktigt sugen på att spela igen. Hann spela mutant någon få gång innan allting rann ut i sanden. Men är inte ny till att spela rollspel. Dock lite ringrosting kanske :gremlaugh: .

Mutant, Mutant 2 eller Undergångens Arvtagare spelar ingen roll. Rymd och 2089 vore kul att testa men helst skulle jag vilja spela de tidigare.

Är 21 år och bor i Stockholm. Kan tänka mig att spela några gånger i månaden och åka runt en timme till lokal. Undrar du/ni något är det bara att slänga iväg ett PM/email eller skriva i tråden!

Email: zachariaswikner [@] hot mail . com

shaithan

Warrior
Låter mycket intresant är själv 22 snart 23 Mutant var bland dem första rollspelen jag spelade. Tyvär har jag dålig gm erfarenhet dessutom så äger jag inte någon av mutant böckerna

VilleK

Veteran
Jag skulle kunna tänka mig att spelleda lite Mutant Chronicles men det är kanske inte riktigt vad som tänkts?

HokosPokos

Veteran
shaithan: Vad menar du med "gm"? Regelböcker är inget problem. Sålänge det gäller 80-talsversionen ialf.

Karnivor: Mjaa... har visserligen inte spelat det men är mer inne på M/M2 och M:UA. Kanske :gremsmile: