Nekromanti Spela spel i Linköping

Raul

Veteran
Tja, det tror jag. Jag själv har varit på vippen att skriva en kontaktannons här på forumet, men jag kommer ha så litet tid över senare i höst så jag vet inte./images/icons/shy.gif

Vad är det för spel du tänkte på?

nimsin

Veteran
Jag är öppen för förslag, rollspel eller annat.
Har inte spelat så mycket andra rollspel än DoD och liknande, men jag skulle gärna prova något nytt som inte lägger så stor vikt vid att strida och döda

/Jonas

Raul

Veteran
Nämen så trevligt.

Själv har jag haft ett fätt uppehåll på nåra år, nu har jag gått två år på Liu och gjort lumpen så sist jag spelade kontuerligt med polarna hemma var i gymnasiet. Jag tror egentlgien att jag helst vill spela någon form av fin och ren HighFantasy ,men har aldrig riktigt styrt det så hårt. Jag vet iaf att jag inte tycker om skräck och splatter. Har ett gäng rollspel i garderoben med Drakar och Demoner 4 är det som ligger framme hela tiden, klar favvo.

Omständigheterna just nu är att jag nätr som helst kommer börja jobba så tid över till spel blir nog inte så mycket, men Om/när jag kommer igång med de få spelare jag har här i stan vet jag ju var jag ska vända mig iaf.

Brixton

Veteran
Jodå, det brukar spelas lite av det mesta (rollspel/brädspel/annat) här i studentkorridorerna ute i Ryd.
Något särskilt du är intresserad av?