Bully Muzak
DoD6, tja, det här får jag väl spö för om de skulle se det, eftersom de själva väl är Erborigien All The Way, liksom, men jag säger
Sorkar och Strängar. (Provlyssna gärna!) Nu har jag i och för sig aldrig haft tillfälle att testa DoD6, men jag vill göra det, och så har jag inte lyssnat på Sorkar nästan alls på sistone, heller, så det är en rätt bra analogi där med.
Fabeljazz är väl...eh...jazz
Och själv lyssnar jag mest på jazz, och Fabeljazz gillar jag ju skarpt, så...ja.
Adventure är också jazz. Specifikt Swing och Big Band den här gången, dock; Cab Calloway och Count Basie och så. Trettiotaligt, pulpigt och svinball, bägge sakerna. Me likey. Tip top.
Staden kan jag aldrig hålla käften om, alltså tar jag med den också. Staden är som...eh...uh...hm. Hm
indeed. Jag tror jag säger Paul Simon, för han kan aldrig bestämma sig för en genre, och det kan inte vi heller
Star Wars är bevisligen som John Williams-musik: nästan alla tyckte den var bättre när de var yngre, och klagar när de hör den 12 år senare, och massor av folk tycker att den gamla versionen var bättre och mer äkta
Och så en gissning inför framtiden:
Terone kommer att bli som Vangelis.
Fast mest spelar jag ju D&D, men symfonirock är inte min
alls
/Feliath -vill ha en BESM-modul till Interstella 5555. Ooh, och Cowboy Bebop! Man, I'd be
all over that crap!