Nekromanti Spelar mapp

Magnus Malmberg

Veteran
Hej Forumbesökare

Skulle bara förtydliga lite kring Spelarmappen..

Mappen är tänkt att vara ett spelkomplement.. inte bara en mapp att ha sina papper i, med en DoD logga på framsidan.
På insidan av mappen kommer allehanda tabeller att finnas som ska hjälpa Spelaren vid olika situationer, Tex då han ska skapa sin karaktär, mm..
Detta för att slippa leta efter tabellerna i boken och att det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt.

Mappen kommer alltså att fungera ungefär som en spelledarskärm fast för spelaren.

Magnus

Hasse

Hero
Spelar mapp+ en fråga

OK, kan bli intressant med en sådan.

Kommer det finnas en underbar illustration på framsidan av t.ex. Bergting eller Bonner?

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Sindlast

Veteran
Re: Spelar mapp+ en fråga

Skrev han inte nyss att det bara skulle vara en logga på framsidan? Loggan lär knappast bestå utav en fet illustration... Men det är nog snyggast med en stilren logga på framsidan endå...

Hasse

Hero

Deet stod att det skulle vara en logga på framsidan inte att det bara skulle vara en logga. På både regelboken och SL-skärmen finns det en DoD-logga så att bara för att det finns en logga på framsidan utesluter inte det en illustration.

Hasse

Pink Floyd

Magnus Malmberg

Veteran

Självklart kommer det att finnas en underbar illustration på framsidan (tillsammans med loggan :gremwink: )... Typ Bergting eller Bonner

Magnus

Hasse

Hero
Trevligt, man tackar. (nt)

.

Hasse

Pink Floyd

Ackerfors

Alas, your rapids!
applåd

Det var en kul grej. Synd att det inte finns något sådant till Eon som jag spelar mer... /images/icons/frown.gif

Martin Ackerfors - Ohlsson
0===|:::::::::::::::::>

Klon

Hero
exempel..

Låter ju bättre, vilka tabeller är det som det rör sig om, kan man få några exempel?

"Beware of the Cöla Craver!"

Sårias

Veteran
Vad jobbigt...

Då måste man ju köpa minst två stycken juh...annars har man ju ingen att plasta in och sätta upp på väggen.

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Bra att ha.

Jag håller med om att det skulle vara ruskigt bra att ha. Frågan är dock om man ska ha olika mappar för dom olika spelen eller om man ska ha allt i en. Blir kanske lite fel med Eon i en drakar mapp och vice versa. Beror kanske på vilken grad av fantast man är.

Har du lite "tur" så ser någon på neogames din åsikt. Jag menar det är ju två konkurerande företag och Neogames kan ju inte bara sämre. Men å andra sidan så har väl kanske Neogames nog med jobb.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Maggan

Swordsman
Va gott...

Dom bilderna är ju så jäkla snygga... Jag har tom regelboksbilden som bakgrund på datorn...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

Nerosuferoth

Swordsman
Jag tycker det är en jättebra idé, som jag också skrivit lite här och var i den bitvis löjliga diskussionen längre ner. I och för sig kan jag förstå deras irritation, det går lite, hrm...långsamt med utgivningen. Men, men, det är finfina produkter som slutligen hamnar på hyllan. Och spelarmappen har definitvt en praktisk funktion. Jag ser fram emot att få lägga vantarna på en sådan.

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?

Maggan

Swordsman
CA pris?

Vad kommer priset UPPSKATTNINGSVIS ligga på? Runt 50 eller 100-lappen??

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."