deusexmatteo
Warrior
Nu är det kanske inte så länge kvar tills vi har spelarboken i våra händer, har beställt den och går i väntans tider!
Vad betyder detta? Att du fått ett leveransbesked av posten?PAX;n135833 said:Äntligen på väg. Blir lagom avkopplande läsning i mellandagarna.
Samma här, de blir en god jul! ????Paal;n135867 said:Jag fick besked om att boken skickades igår, hoppas kunna hämta ut den inom någon dag.
CapnZapp;n135841 said:Vad betyder detta? Att du fått ett leveransbesked av posten?
davalt;n135902 said:Det kommer nog ingen post imorgon... Om nu inte Karl-Bertil åker ut och delar ut spelarböcker till alla oss arma rollspelare.
LÄTT SPOILERVARNING:Massher;n128305 said:Rent spontant ställer jag mig skeptisk till både Alver, odöda och Troll som rollpersoner. Alvtagen människa kan säkert funka men det beror väl på vad det innebär, dvärgar är jag helt positiv till. Min önskan är mest att det inte spoilas för mycket om alver och troll i spelarboken, eftersom den trots allt är riktad till spelare
Själv har jag inte fått något än. När jag ringde Posten idag så sa de att paketet är ett ekonomibrev och kommer tidigast idag. Tycker faktiskt det känns lite dåligt när JFAB går ut med att det kanske inte skulle bli leverans innan jul men att man iaf skulle kunna läsa boken i mellandagarna. Kommer den inte idag så blir det alltså efter nyår (4:e januari) vilket knappast kan ses som en mellandag. Det betyder samtidigt att jag kunde köpt boken TVÅ veckor tidigare i butik än att förbeställa av Järnringen.PAX;n137129 said:Ska vittja brevlådan om en stund...
Edit: Jodå. Boken är här, med en rejäl lunta rollformulär.
Jag fick min 23/12, samma leveransmetod. Tror inte det är Järnringens fel så mycket som en backloggad post.Henke;n137354 said:Själv har jag inte fått något än. När jag ringde Posten idag så sa de att paketet är ett ekonomibrev och kommer tidigast idag. Tycker faktiskt det känns lite dåligt när JFAB går ut med att det kanske inte skulle bli leverans innan jul men att man iaf skulle kunna läsa boken i mellandagarna. Kommer den inte idag så blir det alltså efter nyår (4:e januari) vilket knappast kan ses som en mellandag. Det betyder samtidigt att jag kunde köpt boken TVÅ veckor tidigare i butik än att förbeställa av Järnringen.
Fast nu kom boken idag så allt är lugnt. Snygg bok!holmstrom;n137357 said:Jag fick min 23/12, samma leveransmetod. Tror inte det är Järnringens fel så mycket som en backloggad post.
Antar att du menade att adressera Ydram där?CapnZapp;n138205 said:Om det finns en spelare som ser på karaktärsskapandet som ett pussel som måste lösas optimalt för att han eller hon ska kunna sova på natten, då är nog ytterligare valmöjligheter nog inte det bästa valet... vad jag menar är Paal, att jag har svårt att se hur Järnringen ska kunna ge oss en Spelarbok om det inte får lov att bli "svårare" att bygga gubbe... det är nog ändå så att de flesta ser fler möjligheter som någonting inneboende positivt snarare än som en börda... ;-)