Hejsan!
Jag är en kille på 23 jordsnurr vars favvokaraktärer är barder och allmänt sneakiga typer och..... äh..
Jag är numera förlagd i Norrköping medan min spelgrupp är kvar i Nyköping (ser du komplikationen?
).. Jag kan spelleda Deadlands, Gondica, Drakar och Demoner (ej 6:an), Feng Shui och In the Dark fast jag föredrar hellre att vara spelare då det inte på långa vägar kräver lika mycket arbete.. Eller ja, jag kan väl
spelleda vad som helst men jag kommer inte att kunna regelsystemet för det och sedan är väl frågan om det blir bra eller inte (den frågan finns å andra sidan alltid!)..
Jag har erfarenheter av Secret Service, T.W.E.R.P.S, Eon, Vampire tM, Warhammer FRP, Wastelands, Shadowrun, Neotech (1 och 2), Mutant (alla versioner förutom R*Y*M*D), Call of Cthulhu, Fading Suns, Viking, Stjärnornas Krig - Rollspelet, Khelataar, dåliga spelledare, bra spelledare, dåligt kaffe, bra kaffe, LinCon-besök och pyttelite av d20-produkter..
Jag har spelat rollspel sedan ungefär 7 års ålder och spellett sedan 14 års ålder.. Jag tycker väl inte att det är såå kul att spela med rollpersoner med höga värden i allt och jag spelar rollspel numera som en sysselsättning - som någonting jag gör för att umgås.. Ibland kan jag visserligen tycka att det är riktigt kul, det beror lite på scenariot..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som kan som mest spela en gång varannan vecka på grund av studierna[color:"green"]