En fundering och en idé
Du har helt rätt att illustratörernas stilar är smaksaker för betraktaren,.. Ungefär som en författares verk är en smaksak för läsaren. Vissa gillar dem... andra inte. Jag absolut avgudar dina färgbilder... särskild de till Gemini vilka jag anser vara något av det mest fulländande jag har sett och verkligen trollar fram känslan till spelet. (särskilt bilderna på Karaktärerna som Malachdrim och den rödsvarta bilden på en ryttare som rider iväg från en brinnande byggnad med en blodröd himmel i bakgrunden *ryser* (är det akryl må hända?)) Det är mycket skickligt gjort arbete i datorn som har förhöjt stämningen på bilderna.
Däremot så har jag svårt för dina svartvita bilder, tänker då främst på Jarla *ryser*, Altors Baksida *ryser* och nya Drakar och Demoner *ryser*.. Däremot så tror jag mig ha sett några riktigt tuffa illustrationer av dig i magikerns handbok.. ja men hur som helst... Smaken är som baken..
Till spelare (allså delen på din sida) så skulle du kunna göra en kul sak. Varför inte utlotta en tävling, kanske på sidan eller kanske i Codex. Den som sänder in bäst rollperson (inte grundegenskapsmässigt utan mest känslofull, intressant och bra beskriven) kan få den publicerad i Codex samt få behålla färgbilden som du målat/skapat... Bara en idé... men skulle vara rätt så kul...
Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.