Nekromanti Spelargrupp sökes

ZekeElektrolux

Veteran
Hej,

jag heter Alexander och har precis flyttat upp till huvudstan. Tyvärr fick jag lämna mitt rollspelsgäng nere i skåne så nu söker jag nya personer att spela med. Spelar det mesta men har fokuserat de senaste åren på eon, neotech, mutant, Dungeons & Dragons men är villig att testa på allt. Är erfaren spelare och spelledare och söker människor i åldern 22+ som vill spela eller redan har en spelgrupp och söker flera medlemmar.

låter intressant? släng iväg ett mail till skallerormen_ture@yahoo.com (jepp, det finns en jäkligt bra historia bakom mailadressen)

Mvh Alexander

Ekorren

Warrior
Är du intresserad av att spela Exalted? Jag hade en spelgrupp på gång i Upplands Väsby men har inte fått kontakt med dem på tre veckor. Håller därför ögonen och öronen öppna för nya möjligheter nu tills jag vet om de fortfarande är intresserade.

Jag är som sagt sugen på att spelleda Exalted. Nya spelare är välkomna. Kan röra mig inom hela Stockholmsområdet, men är alltid en fördel om det inte blir för många byten med kollektivtrafiken.

mse2390

Veteran
Hej

Jag heter Marcus och är 37 bor på St Eriksplan,vasastan söker en rollspelsgrupp att vara med i åldrarna 23 och uppåt
och vill spela dessa rollspel drakar och demoner,dungeons and dragons,mutant,stjärnornas krig,vestern,eon och andra rollspel
spelar ni dessa rollspel ? finns det någon som vill vara spelledare i dessa rollspel ?
mse@comhem.se

Marcus

Gavon

Veteran
Hej där, det finns ingen möjlighet att du kan ge mig MSN eller andra kontaktuppgifter i din gamla grupp? Är tyvärr bara 19 och har bara rollspelat online hitills (fast de flesta verkade få för sig att jag var bra av någon anledning. Där ser man vad de vet! :p) men är väldigt intresserad av att börja med lite seriöst rollspel.