Jag håller med samtliga tidigare talare - känn dig fri att ändra och göra om vad du vill, inte bara i den "spelvärlden", Vampyrernas värld, utan även i den verkliga stadens historia och stadsbild. Det här är trots allt World of Darkness, inte det RIKTIGA Amerika.
Fördelen med att INTE ändra WW-världen eller staden själv är att du får en drös material alldeles gratis... du behöver inte göra så mycket själv, och det är aldrig fel.
LA är som sagt fruktansvärt stort, särskilt geografiskt sett - befolkningstätheten är inte anmärkningsvärt hög. Det är också en väldigt modern stad utan någon lång historia och en stad som präglas av en väldigt kommersiell, smaklös stadsbild - det finns inget överskott av gotiska katedraler direkt. En vän till mig beskrev det som "en enda stor parkeringsplats". Inget himmelrike för Elders, alltså, men det kan ha sina fördelar - utan Elders som avundsjukt vaktar sitt monopol på inflytande i staden kan spelarna bli faktorer att räkna med.
Andra städer då? Personligen gillar jag Washington, DC... det finns en "Washington by Night"-bok, som faktiskt är riktigt bra. Washington, DC är som bekant USAs maktcentrum, presidenten och kongressens säte, men har också några av landets fattigaste och mest våldsamma stadsdelar. Det är en stad av klasskillnader och kontraster, där snorrika politiker glider förbi utfattiga hemlösa i svarta limousiner... väldigt World of Darkness.
För övrigt anser jag att man inte bör begränsa sig till bara en stad - även om de flesta miljonstäder har tillräckligt utrymme för åtskilligt miljöombyte så räcker det inte riktigt för en lång kampanj.
För övrigt sägs det att det kommer två By Night-böcker från WW i år - New York by Night och Cairo by Night - som ingående beskriver de två städerna.