Nekromanti Spelbalans, fortsättning från annan tråd

RasmusL

Champion
.113;n159715 said:
Precis! Rent tekniskt sett "kan" jag. Men den vill inte bläddra i text rutan utan bläddrar hela skärmen istället. Så allt längre än typ tre rader text kommer ta så lång tid att jag inte hinner ändå :)
Ah, bra, fick för mig att det införts någon edit-begränsning men den verkar iaf inte gälla mig :)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
RasmusL;n159711 said:
Jag har inte riktigt fattat den "kan inte editera"-grejen, jag kan ju liksom gå tillbaka i princip hur långt som helst och editera, kan inte du det?
Vi har märkt det.

Det beror på hur forumet hanterar rättigheter. Du är med i en grupp som hade obegränsad ändringstid inställd.

Det är åtgärdat nu.

RasmusL

Champion
Dante;n159760 said:
Vi har märkt det.

Det beror på hur forumet hanterar rättigheter. Du är med i en grupp som hade obegränsad ändringstid inställd.

Det är åtgärdat nu.
Haha, om ni nu grupperat oss idioter tillsammans så kanske det inte är just vi som ska ha obegränsade rättigheter nej :p

Magnamund

Warrior
RasmusL;n159864 said:
Haha, om ni nu grupperat oss idioter tillsammans så kanske det inte är just vi som ska ha obegränsade rättigheter nej :p
????????

Magnamund

Warrior
Jag vet.Tyckte det var bäst att någon annan fick säga det istället för att ta på offerkoftan och säga "jag vet att jag är en idiot". Ingen hade köpt det ändå eftersom idioter inte brukar erkänna att de är idioter. ?

Förra inlägget var alltså ingen pik. Jag tyckte bara det var kul att du skrev "oss idioter". #klargörande#

RasmusL

Champion
Magnamund;n159890 said:
Jag vet.Tyckte det var bäst att någon annan fick säga det istället för att ta på offerkoftan och säga "jag vet att jag är en idiot". Ingen hade köpt det ändå eftersom idioter inte brukar erkänna att de är idioter. ?

Förra inlägget var alltså ingen pik. Jag tyckte bara det var kul att du skrev "oss idioter". #klargörande#
Ja, sorry om jag verkade lite syrlig, jag är dunderförkyld och skallen är inte riktigt med, jag menade det som ett skämt och tolkade dig inte som en pikenerare! :)

Magnamund

Warrior
Ingen fara på taket. Jag har ju inte varit Guds bästa barn själv så jag tror folk på forumet har fått en rejält felaktig bild av mig som person. Lite syrlighet dör jag inte av. Det viktigaste är väl att diskussionerna inte eskalerar i 180 och övergår i en massa meningslöst tjafs och personangrepp. Där är jag verkligen inte oskyldig.

RasmusL

Champion
Magnamund;n159900 said:
Ingen fara på taket. Jag har ju inte varit Guds bästa barn själv så jag tror folk på forumet har fått en rejält felaktig bild av mig som person. Lite syrlighet dör jag inte av. Det viktigaste är väl att diskussionerna inte eskalerar i 180 och övergår i en massa meningslöst tjafs och personangrepp. Där är jag verkligen inte oskyldig.
Haha, jaa, jag har fått några förvånade IRL-kommentarer om att jag är närmast trevlig "på riktigt", förstår vad du menar :p

Magnamund

Warrior
Innan modsen kommer och ber oss återgå till ämnet måste jag nästan säga att jag hör ett avlägset "We shall overcome" någonstans i bakgrundsbruset..
????

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
MODERERING

Uppenbarligen har ni själva insett att det är dags att återgå till ämnet, men det skadar nog inte med ett tydligare påpekande.