Lukas lynchas lite med vänsterhanden samtidigt som Purgatory gurglar till och dör i ett hörn. Lukas lynchning visar sig dock kräva även högerhanden då gobbohänder är små medan trollhalsar omfångsrika. En hungrig mage kurrar om igen samtidigt som detta evinnerliga ”Fzzzzzzzzzzz” hörs ljuda. Plötsligt blir det ljust. Men inte av en explosion utan ytterdörren har ryckts upp. Vicotnik står mitt i rummet med en bomb i handen som verkar vägra att smälla, men det tar Björn den gode och Übereil snabbt hand om för att därefter kasta sig över en intet ont anande Vimes. ”Ner med Grutto’s Gangsta’s å fram för Goblins of ol’mighty Nurgle (GooN) skanderar de lyckliga motståndarna som fullständigt tillintetgjort världens mest framgångsrika gobbolag och nu banat vägen för en ny era.
Döda deltagare (grön = Grutto’s Gangsta’s, röd = motståndare)
Markehed – Försvarare - Dizzy the Damage Controller - looney gobbo - lynchad runda 1
Måns – Höger flank – Vomit the Victorious - rookie gobbo – utslagen runda 1
Feuflux – Försvarare – Slice the Shredder – fanatic gobbo – lynchad runda 2
RealDream – Mittfältare – Retch the Renowned – rookie gobbo – utslagen runda 2
Lukas – Vänster flank – Fart the Flatulent – rookie troll – lynchad runda 3
Purgatory – Mittfältare – Xorf the X-ploder – bombardier gobbo – utslagen runda 3
Levande deltagare
Björn den gode Vinnande motståndare
Übereil) Vinnande motståndare
Vicotnik dödad i slutspelet
Vimes dödad i slutspelet
Spelet är över och alla är fria att skriva i tråden. Jag kommer posta roller och moderatortankar så småningom.
Motståndarna (Björn den gode och Übereil) får ta ställning till om det är okej att jag postar länken till er varulvstråd, eller om ni vill hålla den hemlig.
Stort grattis till Björn den gode och Übereil och stort tack till alla som ville vara med!
Döda deltagare (grön = Grutto’s Gangsta’s, röd = motståndare)
Markehed – Försvarare - Dizzy the Damage Controller - looney gobbo - lynchad runda 1
Måns – Höger flank – Vomit the Victorious - rookie gobbo – utslagen runda 1
Feuflux – Försvarare – Slice the Shredder – fanatic gobbo – lynchad runda 2
RealDream – Mittfältare – Retch the Renowned – rookie gobbo – utslagen runda 2
Lukas – Vänster flank – Fart the Flatulent – rookie troll – lynchad runda 3
Purgatory – Mittfältare – Xorf the X-ploder – bombardier gobbo – utslagen runda 3
Levande deltagare
Björn den gode Vinnande motståndare
Übereil) Vinnande motståndare
Vicotnik dödad i slutspelet
Vimes dödad i slutspelet
Spelet är över och alla är fria att skriva i tråden. Jag kommer posta roller och moderatortankar så småningom.
Motståndarna (Björn den gode och Übereil) får ta ställning till om det är okej att jag postar länken till er varulvstråd, eller om ni vill hålla den hemlig.
Stort grattis till Björn den gode och Übereil och stort tack till alla som ville vara med!