Nekromanti Spelgrupp i Norrköping, #5

Rickard

Urverk speldesign
Ok, nu jäklar. :gremsmile: Alla Norrköpingsbor, se hit. :gremsmile: Jag undrar om de som är sugna på att dra igång en helt ny spelgrupp har lust för en liten gathering under mellandagarna. Alternativt under januari månad, om folk är bortresta under mellandagarna. Ni som en gång visat intresse och det har upphört eller om ni inte kan, ta gärna och skriv här ändå så att jag vet till framtiden.

Själv kan jag tänka mig att spela vad som helst och i vissa fall gå in och vara spelledare. Jag föredrar att vara spelare och är främst en berättande rollgestaltare (var jag nu hamnar på GNS-triangeln vet jag inte, för jag minns aldrig vad bokstäverna står för - men jag tror jag är minst Gaming). Jag håller på och skriver på ett swashbucklingaktigt system till DoD som jag gärna testar och har lite samberättartankar som jag gärna skulle vilja testa i en futurisktisk och actionfylld miljö (med regelsystem i Feng Shui som grund). Mer om mig finns i min profil, som är rätt grundligt utförd.

Jag har en etta på 38 kvm som vi i värsta fall kan vara i. Det ligger dock lite dåligt till (alltså långt från centrum), men annars så har jag tillgång till universitetets salar om man inte räds lite kliniska miljöer.

Jag tänker faktiskt vara såpass hård att jag ger den här tråden en vecka. Om inte minst 3 stycken till har hört av sig så kommer jag att söka spelgrupp någon annanstans än på forumet. :gremsmile:

/Han som dragit lite ICQ-mess till folk

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag behöver ju inte vara särskilt orolig om jag anmäler mitt intresse, för några två stycken till lär det ju aldrig bli. :gremtongue:

Jag är intresserad av att spela det mesta. Klarar mig gärna utan långsamma system.

Är borta efter 27 eller 28/12 och kommer hem igen 3/1 eller så.

Det här inlägget är skrivet under hot.

Magnum_UBBT

Warrior
Hepp Hepp!
Tänkte jag skulle chocka tråden och faktiskt visa intresse. Jag är gärna på. Visserligen så jobbar jag mycket och är bortrest nu och då men det vore kul att spela lite igen.
Från mitten jan och frammåt isf. Futuristisk och actionfylld miljö passar utmärkt.

(ev kan vi hålla till i vår tokcentrala 2´a men det beror på när/hur/etc)