Taget!Tom - Häng på Hyrsvärden kl 10 (DoD SM 2023 lag som återuppstår). Vi blir 4 med dig och scoutar en spelare till.
Taget!Tom - Häng på Hyrsvärden kl 10 (DoD SM 2023 lag som återuppstår). Vi blir 4 med dig och scoutar en spelare till.
Nejdå, det tror jag inte.Bokade Väsen 11-14 och DoD 16-18. Undrar om man missar alla paneler då?
Gissar att @TomasFriaLigan kan kolla med frugan här, för visst var det hon som skriver det scenariot?Någon som redan nu vet hur många spelare varje spelgrupp för Väsen ska/kan ha?
Stämmer. Äventyret är för upp till fyra spelare.Gissar att @TomasFriaLigan kan kolla med frugan här, för visst var det hon som skriver det scenariot?
Troligen inte.Blir man lynchad om man inte spelat på 25 år, men anmäler sig till ett spelpass Nordiska väsen?
Man blir hyllad!Blir man lynchad om man inte spelat på 25 år, men anmäler sig till ett spelpass Nordiska väsen?
Nejdå, men du skickas troligen nerför ”Störten”, tillsammans med en bunt oanvända tärningar och rollformulär…Blir man lynchad om man inte spelat på 25 år, men anmäler sig till ett spelpass Nordiska väsen?
Tyvärr var jag för sen på bollen, så det får bli ett pass Drakar och Demoner i stället.Blir man lynchad om man inte spelat på 25 år, men anmäler sig till ett spelpass Nordiska väsen?
Det är ett passande straff!Tyvärr var jag för sen på bollen, så det får bli ett pass Drakar och Demoner i stället.