Nekromanti Spell cards till Pathfinder

Lunaspice

Veteran
Jag är SL i en grupp där vi spelar Pathfinder, Rise of the Runelords for tillfället. Vi spelar relativt sällan och har upptäckt att varken SL eller spelare har stenkoll på de spells som dyker upp vilket resulterar i att det bläddras en hel del i regelboken. För att få bättre flöde och strider så skulle vi vilja ha spell cards för spellsen i PF men jag hittar ingenstans det går att beställa. Någon som vet om det kan beställas nånstans eller som har andra idéer på hur detta enkelt kan lösas?

God45

#PrayersForBahakan
Det finns en gratis App och hemsida med alla Pathfinder reglerna som man kan kolla på sin IPhone. Där kan man också ha en lista på sina magier uppe eller snabbt söka efter dem. Det är så vi gör i alla fall :)

http://www.d20pfsrd.com/

Finns en app också men sök på Pathfinder bara så kommer den upp. :)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Fysiska kort har jag inte sett.

Men det finns en gratisapp för Android som jag hade MYCKET nytta av när jag envisades med att spela en höglevel rogue/wizard/arcane trickster som dammsög varenda spellbook han kom över.

Huruvida det finns liknande appar för Iphone/Ipad vet jag inte, men har svårt att tro att det INTE skulle finnas.

Lunaspice

Veteran
Dante;n146818 said:
Fysiska kort har jag inte sett.

Men det finns en gratisapp för Android som jag hade MYCKET nytta av när jag envisades med att spela en höglevel rogue/wizard/arcane trickster som dammsög varenda spellbook han kom över.

Huruvida det finns liknande appar för Iphone/Ipad vet jag inte, men har svårt att tro att det INTE skulle finnas.

Tack! Vi hittade också appen och den är helt suverän! :D