Nekromanti Spelledarpersoner till Neotech - tidskrävande?

Eagle

Swordsman
Hej!

Jag vill skapa massor med spelledarpersoner till Neotech, och undrar om det finns något program som kan göra det åt mig, eller om någon har en hel hög med färdiga spelledarpersoner som jag kan använda. Gärna sådana som är lite mer allmängiltiga som man kan slänga in i olika sammanhang - personer med olika sorters yrken och specialkunskaper. Var kan jag hitta sånt? Jag vill inte behöva uppfinna hjulet om någon annan redan gjort det så att säga :gremsmile:

Tack på förhand

Honken

Hero
ag vill skapa massor med spelledarpersoner till Neotech, och undrar om det finns något program som kan göra det åt mig, eller om någon har en hel hög med färdiga spelledarpersoner som jag kan använda. Gärna sådana som är lite mer allmängiltiga som man kan slänga in i olika sammanhang - personer med olika sorters yrken och specialkunskaper. Var kan jag hitta sånt? Jag vill inte behöva uppfinna hjulet om någon annan redan gjort det så att säga

Du har ju några rätt bra SLP arketyper i Neotech Ultra.

/Honken

Nordmannen

Veteran
Det finnes lite av det på nettet, det finnes en liten samling på gamle nogo i kapittelet om SID, men ellers lite, Neotech Office kan kansje brukes (lenge siden jeg tittet på det).

Tett

Veteran
precis... neotech ultra är en ganska bra modul... om du inte har den så är den ett tips... finns även lite kartor och annat skojjsigt i den med =)